Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:13:58 GMT

دستگیری قاتل مادرکُش در دشتی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۱۱۶۸

دستگیری قاتل مادرکُش در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری فردی که مادر خود را در شهر خورموج به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جهانبخش صیادی با توضیح جزئیات این خبر گفت: در پی قتل خانمی توسط فرزندش در آبان ماه سال جاری در شهر خورموج، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه و اخذ نظریه پزشکی قانونی مشخص شد مقتول به دلیل ضربه وارده توسط یک جسم برنده به قتل رسیده است.

سرهنگ صیادی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، قاتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری پلیس آگاهی دشتستان در مخفیگاهش در شهرستان دشتستان دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده و ارائه مدارک و مستندات موجود، متهم به قتل مادر خود به علت اختلافات شخصی اعتراف کرد.

بنا به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 461412

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قاتل قتل دستگیری قتل خانوادگی فرمانده انتظامی شهرستان دشتی شهرستان خورموج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه