Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن خوزستان گفت: تسهیلات با بهره کم بانکی و کمک‌های بلاعوض دولتی به منازل شهرهای بندر امام خمینی و ماهشهر که از آبگرفتگی دچار خسارت شدند، داده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر امام خمینی(ره)، رضا عبداللهی در حاشیه بازدید از منازل و معابر شهرهای بندر امام خمینی و شهید چمران که از آبگرفتگی دچار خسارت شدند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری شهرستان و شهرداری‌ها، مناطق خسارت دیده شناسایی و با حضور تیم‌های تخصصی کار ارزیابی خسارت شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارزیابی خسارت 5 هزار واحد مسکونی در شهرهای بندر امام خمینی، ماهشهر و شهید چمران انجام شده و تا امروز به پایان می‌رسد.

عبداللهی گفت: کار ثبت فرم‌های ارزیابی خسارت در سامانه در حال انجام است بعد از اتمام این کار، با اطلاع‌رسانی مرحله تشکیل پرونده انجام می‌شود.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن خوزستان در ادامه بیان کرد: بعد از مشخص شدن بانک‌های عامل توسط بانک مرکزی و ابلاغ آن به شهرستان، افرادی که تشکیل پرونده دادند، به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات معرفی می‌کنیم.

دیدار چهره به چهره دریادار تنگسیری با مردم در مناطق آبگرفته خوزستان؛ قدردانی مردم از کمک‌های‌ بی‌دریغ سپاه + فیلمورود قاطعانه دستگاه قضا برای رفع معضل آبگرفتگی در استان خوزستان/ اخذ توضیح از مسئولانِ ترک‌ فعل‌ کردهمدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر: بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده سیل اخیر را به‌سرعت آغاز می‌کنیمسرلشکر سلامی: وجودمان را برای دفاع از مردم فدا می‌کنیم/ برای کمک به مردم ‌بندر امام خمینی آمادگی کامل داریماینجا "ونیز"نیست/ آبگرفتگی عجیب منازل و معابر در بندر امام خمینی+ فیلم

عبداللهی با بیان اینکه میزان تسهیلاتی که به مردم پرداخت می‌شود هنوز مشخص نشده است، گفت: تسهیلات با بهره کم در اختیار مردم خسارت دیده قرار داده می‌شود.

وی افزود: کمک‌های بلا عوض از طرف دولت تعیین شده است که بعد از تشکیل پرونده و بعد از وصول آن، به مردم پرداخت می‌شود.

رضا عبداللهی درباره جاماندگان خسارت دیده که به آنها مراجعه نشده باشد، گفت: مردم که به هر علتی  اطلاعات آنان ثبت نشده است، می‌توانند به کارشناسان مستقر در بنیاد مسکن ماهشهر و بخشداری بندر امام خمینی(ره)، مراجعه کنند.

گفتنی است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان متولی نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی ، اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر25هزار نفری استان و تامین مسکن مناسب برای خانوارهای بی سرپناه شهری و روستایی است.

انتهای پیام/338/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر امام خمینی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات