Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول نجفیان که این روزها فعالتیش به رادیو منحصر شده است، تاکید کرد حفظ جان مردم از هر چیزی مهم تر است.

رسول نجفیان بازیگر سینما و تلویزیون  اظهار کرد: چند ماه است تمام فعالیت‌های خود را معطوف به رادیو کرد‌‌ه‌ام و در رادیو پیام برنامه‌ای به عنوان «رسم زمانه» دارم که در آن مثنوی و شاهنامه خوانی انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل دوری از سینما و تلویزیون هم به دلیل شیوع بیماری کرونا است که اجازه فعالیت در این بخش‌ها را از من گرفته است.
وی افزود: پیشنهاد بازی برای سینما و تلویزیون وجود دارد، اما وقتی از میزان خسارت کرونا مطلع هستم منطقی نیست جان خود را به خطر بیندازم. شاید این سوال پیش آید چرا در رادیو فعالیت می‌کنم زیرا هر جایی ممکن است بیماری سراغ‌مان بیاید؟ در رادیو تنها هفته‌ای ۴ ساعت برنامه دارم آنهم در اتاقی که کسی جز من در آن حضور ندارد. آیا این شکل کار را می‌توان با پشت صحنه فیلم‌ها یا سریال‌ها مقایسه کرد؟

این بازیگر پیشکسوت تاکید کرد: درک می‌کنم برخی از هنرمندان مجبور هستند برای گذران زندگی کار کنند، اما حرفم این است که هیچ چیز عزیزتر از جان آدم‌ها نیست، برای همین از مسئولان خواهش می‌کنم به هنرمندان این سرزمین توجه بیشتری شود تا کسی برای گذران زندگی ناگزیر از به خطر انداختن جانش نباشد.

بازیگر سریال «کاکتوس» متذکر شد: من نیز مستاجر هستم و اگر کار نکنم با مشکلات فراوان مواجه می‌شوم، اما خانواده‌ام اصرار دارد بیش از اینکه به فکر مسائل اقتصادی باشیم به سلامتی خودم بیندیشم، برای همین با وجود تمام سختی‌ها هنوز نتوانستم خودم را برای جلوی دوربین رفتن راضی کنم.

وی در پایان اعلام کرد: من با برگزاری فیزیکی جشنواره ملی فیلم فجر در شرایط فعلی به هیچ وجه موافق نیستم چون اگر یک سال هم جشنواره نداشته باشیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد، اما در عوض جان بسیاری محفوظ می‌ماند. درضمن می‌شود بودجه‌ای که قرار است در جشنواره خرج شود بین افرادی که در سینما و تلویزیون نیازمند کمک هستند تزریق کنیم تا به نوعی مشکلات آنها نیز برطرف شود./صبا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی

در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفتگو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبر‌های خوش موفقیت‌های جوانان مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.
پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما»

مسعود اسکویی مجری و مفسر ورزش رادیو وتلویزیون امروز در ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی مدتی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شده و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. وی از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. اسکویی از جمله پیشکسوتان خوش نام و خوش صدای رسانه ملی به شمار می‌رفت که تعصب و غیرت تحسین برانگیزی به رادیو و خصوصاً حوزه ورزش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم