Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد، مجلس ایالتی و دفاتر سنا در میشیگان به دلیل تهدید‌های جدی خشونت آمیز بسته شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مجری شبکه خبری سی‌ان‌ان در توئیتی نوشت، مجلس ایالتی و دفاتر سنا در ایالت میشیگان به دلیل تهدید های جدی خشونت آمیز تعطیل شدند.

طی چند روز گذشته بعضی شهر‌های آمریکا از جمله واشنگتن شاهد تظاهرات و درگیری‌های خیابانی معترضان به نتیجه انتخابات مناقشه برانگیز ریاست جمهوری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که طرفداران ترامپ خواستار توقف روند تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 شده‌اند، ارعاب و تهدید مقام‌های انتخاباتی و نمایندگان و قانونگذاران موجب تشدید نگرانی‌ها درباره وقوع خشونت‌های احتمالی شده است.
مقام‌های رسمی ایالت آریزونا 17 نوامبر اعلام کردند که تحقیقات درباره تهدید به مرگ شدن "کتی هابس" معاون فرماندار این ایالت را آغاز کرده‌اند.
در ایالت جورجیا نیز نمایندگان و قانونگذاران تهدید شده‌اند. گابریل استرلینگ مقام ارشد انتخاباتی ایالت جورجیا پیش از این در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از ترامپ به خاطر شعله ور کردن آتش اعتراضات انتخاباتی با طرح ادعا‌های بی پایه و اساس تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، خواستار رفتار مسئولانه وی شده است.
وی از ترامپ و سایر جمهوریخواهان خواسته است تا تهدیدات خشونت آمیز علیه مقام‌های انتخاباتی را محکوم کنند.
نتایج جدیدترین نظرسنجی مشترک ان پی آر- پی بی اس نیوزهاوس- ماریست نشان می‌دهد تنها یک چهارم جمهوریخواهان نسبت به نتایج انتخابات 2020 اعتماد دارند.
دیوان عالی آمریکا روز جمعه شکایت دادستان کل تگزاس برای لغو پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری چهار ایالت کلیدی را رد کرد.
این دادخواست تگزاس در حالی با مخالفت دادگاه عالی آمریکا مواجه می‌شود که 126 نماینده جمهوری خواه رسما خواستار ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری در چهار ایالت «جورجیا»، «میشیگان»، «پنسیلوانیا» و «ویسکانسین» شدند.
کتی هابس در مصاحبه‌ای تاکید کرد: به نظر من تهدیدات علیه من و سایر مقام‌های انتخاباتی، نتیجه مستقیم این تئوری‌های بی پایه و اساس در خصوص توطئه در انتخابات است.
النا پارنت سناتور دموکرات ایالت جورجیا نیز پس از آنکه بار‌ها در شبکه‌های اجتماعی تهدید به مرگ شد، از پلیس خواسته است تا از او محافظت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعطیلی مجلس انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) نهم اردیبهشت ماه در واکنش به تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از فلسطین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

وی افزود: نه به اشغالگری در فلسطین و نه به نسل‌کشی در نوار غزه و فریاد برای آزادی فلسطین، امروز یک مطالبه جهانی است. با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پایان گفت: هر کس در مقابل آن بماند، زیر آوار فروپاشی صهیونیسم خواهد ماند.

در روز‌های اخیر تعداد قابل توجهی از دانشگاه‌های آمریکا و همچنین دانشگاه‌هایی در اروپا از جمله فرانسه، یونان و آلمان شاهد برگزاری تظاهرات و تجمعات در حمایت از مردم فلسطین بود.

تظاهراتی که با برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا روبرو شد و پلیس این کشور در دانشگاه‌های مختلف اقدام به بازداشت تعدادی از دانشجویان معترض کرد.

در همین ارتباط پلیس ایالت ایندیانا از بازداشت۲۳ دانشجوی معترض به جنایات رژیم اسرائیل به اتهام برپایی چادر‌های تحصن در محوطه دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد