Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جلسه عفاف وحجاب ، شهدا دروصیت نامه خود بر حفظ حجاب و عفاف تأکید داشتند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران در جلسه عفاف و حجاب که با حضور معاونین توسعه مدیریت، فرهنگی و سایراعضاء در بنیاد ستاد استان برگزار گردید ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام طی سخنانی با بیان اینکه شهدا در وصیت نامه خود بر حفظ حجاب و عفاف تأکید داشته اند گفت: با عمل به وصایای شهدای گرانقدر و تأسی از سیره اخلاقی ائمه معصومین (ع)، فرهنگ ناب حجاب اسلامی را در جامعه، تعمیق، رواج و گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به نشر و انتقال پیام شهدا برای نسل های آینده گفت: بنیاد مازندران در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، نماز، عفاف و حجاب، ولایت مداری و ... که در وصیت نامه شهدای عزیز به کرات اشاره گردیده، این آثار ماندگار را تدوین و جمع آوری کرده است.       
مظلومی تصریح کرد: فرهنگ عفاف و حجاب جزو اعتقادات و باورهای دینی ما محسوب می گردد و تبلیغ و اشاعه آن باید با مشارکت همکاران در تمامی شئونات عملی گردد    .
وی با اشاره به اینکه نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند خرد جمعی است اظهار داشت: برای حفظ و نشر این فرهنگ اسلامی، بکارگیری از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی، شیوه های کارآمد فرهنگی به ویژه اطلاع رسانی، بروشور، استفاده از فضای مجازی، تبلیغات محیطی، آموزش و ... یک امر مهم و ضروری است.
مظلومی بر اجرا و تحقق برنامه های عفاف و حجاب، پیگیری مصوبات، درج پیام شهدا در خصوص عفاف و حجاب در رسانه ها، ارائه راهکارها، خلاقیت و ابتکارات در این زمینه، استمرار برنامه های آموزشی در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر، ارائه گزارش اقدامات بر اساس شاخص های تعریف شده و ... تأکید کرد.       
گفتنی است مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از این در جلسه استانداری که با محوریت پیگیری تفاهم نامه ساخت و تأمین مسکن ایثارگران استان که با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران و معاون تعاون بنیاد استان برگزار گردید شرکت کرد.    

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهدا در وصیت نامه خود بر حفظ حجاب و عفاف تأکید مدیر کل بنیاد شهید عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر سلمانی روز پنجشنبه در جلسه تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی در شهرستان سراب، افزود: همواره و تحت هر شرایطی دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا باید در اولویت برنامه‌های خادمان این خانواده‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و هیچ یک از مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند در لابلای مشغله‌های روزمره، پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی، رؤسای ادارات شهرستانی بنیاد در سطح آذربایجان شرقی را مکلف به اختصاص حداقل یک روز از هفته برای دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا دانست و اظهار کرد: در انجام این وظیفۀ مهم نیز باید اثربخش بودن و کیفیت دیدارها مد نظر باشد و مسائل و مشکلات خانواده‌های بزرگوارِ دیدار شونده، شناسایی و احصاء شود و تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات، درخواست‌ها و مسائل مطرح شده مورد پیگیری قرار گیرد.

سلمانی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: متأسفانه روزی نیست که برخی از پدران و مادران بزرگوار شهدا را از دست می‌دهیم و از این رو باید همان‌هایی را که در قید حیات هستند، پاس داشته و تکریم کنیم.

وی هدف از طراحی و اجرای نشست‌های منطقه‌ای را بررسی موانع، مشکلات و چالش‌ها برای پیدا کردن راه‌های بهبود و تحول خدمت رسانی در سال ۱۴۰۳ دانست و خواستار اهتمام همکاران شهرستانی بنیاد به مطالعه دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی شد و گفت: تسلط به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها علاوه بر مطلوب شدن و سرعت گرفتن آهنگ خدمات رسانی به جامعۀ معزّز ایثارگری، رضایتمندی بیش از گذشتۀ خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را به دنبال دارد.

کد خبر 6088633

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی