Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین مدنی گفت: مدل‌های متنوعی از مشاغل خرد تا مشاغل متوسط و کوچک ارائه شده و بیش از ۷۳۰۰ روستا توانستند از ۸۲ هزار طرح این بنیاد استفاده کنند که همین امر به بهبود معیشت و مهاجرت معکوس منجر شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت صبح امروز در برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران درباره فعالیت این بنیاد در راستای محرومیت زدایی گفت: اصل فعالیت ما در حوزه اشتغال زایی و توانمندسازی به ویژه در مناطق کم برخوردار کشور است و در کنار این، پروژه‌های عمرانی نیز دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیش از ۱۴۰۰ مدرسه ساخته شده و در حوزه سلامت تاسیس ۱۴ بیمارستان در دستور کار قرار دارد که از این تعداد، ۸ بیمارستان تحویل داده شده و دو بیمارستان هم تا پایان سال آماده می‌شود.
وی اضافه کرد: ۲۵۰ مرکز جامع سلامت احداث شده و در حوزه مسکن محرومین نیز بیش از ۲۴ هزار مسکن توسط این بنیاد ساخته شده است.
مدنی در ادامه گفت: مدل‌های متنوعی از مشاغل خرد تا مشاغل متوسط و کوچک ارائه شده و بیش از ۷۳۰۰ روستا توانستند از ۸۲ هزار طرح این بنیاد استفاده کنند که همین امر به بهبود معیشت و مهاجرت معکوس منجر شده است.
وی تصریح کرد: از ماه‌ها قبل، تولید واکسن کووید ۱۹ در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفت و خوشبختانه زحمات به نتیجه رسید و تست انسانی واکسن کرونای ایرانی از اوایل دی ماه، انجام می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اشتغال روستائیان بنیاد برکت مهاجرت معکوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی