Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان و رئیس شورای شهرکرد گفت: امیدواریم در روز پنجشنبه تعداد افراد به حد و نصاب قانونی برسد و هر کس به عنوان رئیس شورای استان انتخاب شد بتوانند از حق و حقوق شوراها به طور جدی دفاع کند. - اخبار استانها -

فرهاد رئیسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه عملکرد شورای استان را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهارداشت: قضاوت ارزیابی عملکرد را به شوراهای سراسر استان واگذار می‌کنیم اما تلاش کردیم جایگاه شورای استان را ارتقاء و روش مطالب‌گری را در دستور کار خود قرار دهیم و وارد حاشیه‌هایی که از کار دورمان می‌کند، پرهیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناحیه غرب شهرکرد نیازمند ایجاد ارزش افزوده استاستاندار چهارمحال و بختیاری: با توزیع مواد مخدر در شهرکرد برخوردی جدی و قاطع صورت گیردتدوین طرح جامع سرمایه‌گذاری پایدار در شهرکرد؛ چابک‌سازی شهرداری در دستور کار قرار گیرد‌

 نماینده شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان و رئیس شورای اسلامی شهرکرد در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به عملکرد خود در شورای استان می‌دهید، افزود: یکی از اقدامات شورای اسلامی استان طی این مدت دفاع از منابع آبی استان در مجرای قانونی بود که بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در این زمینه رفع کنیم و نمره را به آینده و نظر مردم و شوراها واگذار می‌کنیم.

رئیسی با اشاره به عدم تشکیل هیئت رئیسه شورای استان بیان کرد: این موضوع معمولا در انتخابات هیئت رئیسه شوراها طبیعی است اما به علت اینکه تعداد اعضا شورا به حد و نصاب جهت انتخاب هیئت رسیده نرسیدند هنوز هیئت رئیسه تشکیل نشده اما امیدواریم در روز پنجشنبه تعداد افراد به حد و نصاب قانونی برسد و هر کس به عنوان رئیس شورای استان انتخاب شد بتواند از حق و حقوق شوراها به طور جدی دفاع کند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا در انتخابات هیئت رئیسه شورای استان حضور خواهد داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: بنده در حال حاضر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرکرد هم می‌باشم و با توجه به فشردگی کار در شورای شهرکرد فرصت شرکت ندارم.

انتهای پیام/7540/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شورای استان هیئت رئیسه رئیس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟ وزیر کار تکلیف را روشن کرد
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد