Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح سرلشکر یحیی رسول از کشته شدن ۴۲ تروریست داعشی در یک عملیات امنیتی در استان نینوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفق نیوز،  سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح سرلشکر یحیی رسول از کشته شدن 42 تروریست داعشی در یک عملیات امنیتی در استان نینوا خبر داد.

 

رسول در بیانیه ای با بیان اینکه نیروهای سرویس ضد تروریسم عملیاتی را در منطقه عین الجش جنوب موصل ، محل فعالیت باندهای تروریستی داعش انجام دادند ، خاطرنشان کرد: این نیروها برای دو روز متوالی با تروریست ها درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسول گفت: نیروهای ضد تروریسم شروع به یورش به سایتهای سازمان کردند و 42 تروریست از جمله فرماندار به اصطلاح بخش دجله معروف به بارا را کشتند.

 

وی با اشاره به اینکه انواع سلاح و مهمات و مبالغی به ارزهای داخلی و خارجی در داخل مقر باندهای تروریستی کشف شد ، افزود: این عملیات با پشتیبانی نیروهای هوایی عراق و هواپیماهای ائتلاف بین المللی انجام می شود.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت عراق داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر 27 رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)