Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@00:55:03 GMT

برلین: کرونا در آلمان از کنترل خارج شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۲۴۸۰

برلین: کرونا در آلمان از کنترل خارج شده است

وزیر اقتصاد آلمان با اذعان به این که کنترل همه‌گیری کرونا در این کشور از کنترل خارج شده، گفت در صورت ادامه این روند بیمارستان‌ها به دلیل ازدحام بیماران با مشکل مواجه خواهند شد.

به گزارش مشرق، بعد از آن که دولت آلمان از طرح تعطیلی اغلب فروشگاه‌های این کشور به منظور کنترل شیوع کرونا خبر داد، وزیر اقتصاد آلمان اذعان کرد که این بیماری از کنترل خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کرونا با درآمد اروپایی ها چه کرد؟

به گزارش «اسپوتنیک»، وی افزود در صورت ادامه شیوع به این شکل، بیمارستان‌ها به دلیل مراجعات بیش از ظرفیت تحت فشار قرار خواهند گرفت. او در عین حال در خصوص وضعیت اقتصادی گفت که احتمالاً این کشور شاهد رکود ناشی از این همه‌گیری مشابه آنچه در بهار رخ داد، نخواهد بود و در صورت عملکرد عاقلانه رکود قابل پیشگیری است.

بیشتر بخوانید: بیشترین شمار فوتی‌ها و ابتلا به کرونا در آلمان ثبت شد

این مقام آلمانی در ادامه ضمن اشاره به تاثیر اقتصاد آلمان بر اقتصاد اروپا، گفت رکود اقتصادی در این کشور کل منطقه یورو را به پایین خواهد کشید.

خبرگزاری رویترز روز یکشنبه گزارش داد دولت آلمان طرحی را آماده کرده که بر اساس آن قصد دارد برای مقابله با گسترش ویروس کرونا محدودیتهای شدید اعمال و اغلب فروشگاهها و مغازه‌ها را از روز چهارشنبه هفته جاری(۱۶ دسامبر) تا روز ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ تعطیل کند.

براساس گزارش رویترز، در این مدت فقط فروشگاههایی مانند سوپر مارکتها و داروخانه‌ها که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند باز خواهند بود. همچنین بانکها نیز در این مدت باز هستند. در این مدت، رستورانها و فروشگاههای نوشیدنیهای الکلی نیز تعطیل خواهد بود.

طبق این طرح محدود کننده، مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند و اقدامات ضروری آموزشی قرار است از خانه انجام شود. 

این محدودیت‌ها در حالی قرار است اعمال شود که برخی از ایالتها پیش از این محدودیت‌هایی شدیدی وضع کرده بودند.

براساس گزارش دویچه‌وله، تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا در آلمان افزایش بی‌سابقه‌ای یافته است. موسسه ویروس‌شناسی «روبرت کخ» از پیشرفت جهش‌وار کرونا در آلمان اظهار نگرانی کرده و به شهروندان و سیاستمداران این کشور در این باره هشدار داده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده آلمان رکود اقتصادی بحران کرونا اقتصاد آلمان دولت آلمان برلین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!

وینگر آلمانی دوست دارند بیشتر از اینها در بایرن مونیخ بماند. 

طرفداری | طبق گزارش اسکای آلمان، مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ اولین قدم را برای تمدید قرارداد لروی سانه فراتر از سال ۲۰۲۵ برداشته است. هفته گذشته دیداری محرمانه بین ابرل و سانه در مرکز شهر مونیخ برگزار شد. ابرل از قبل در مصاحبه خود اعلام کرده بود که قصد دیدار خصوصی با سانه را دارد.

ابرل در این دیدار صمیمانه، قدردانی خود را از سانه ابراز کرد، او را بازیکنی کلیدی در خط حمله بایرن مونیخ خواند و تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد او را به صراحت بیان نمود.اگرچه در این دیدار محرمانه، در مورد جزئیات قرارداد مانند مدت زمان قرارداد جدید یا مسائل مالی صحبتی به میان نیامد، اما گزارش اسکای آلمان حاکی از آن است که مذاکرات جدی با مدیریت سانه در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد.

با توجه به تمایل سانه برای ماندن در بایرن و علاقه او به باشگاه و شهر مونیخ، احتمال دارد پیش از یورو ۲۰۲۴ توافق حاصل شود. در حال حاضر، تمرکز اصلی سانه روی بازی لیگ قهرمانان بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید است. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود