Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:52:47 GMT

پرسپولیس در مقابل بازیکنی که ایران را حذف کرد!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۲۷۰۶

ستاره خط هافبک تیم اولسان هیوندای، همان بازیکنی است که با گلش، تیم افشین قطبی را در جام ملت های آسیا ۲۰۱۱ حذف کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس باید روز شنبه ۲۹ آذرماه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی برود. این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از ستاره‌های تیم اولسان یون بیت گارام است. بازیکن سی ساله‌ای که در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چهار گل به ثمر رسانده و نمایش بسیار خوبی را داشته است.

 

این بازیکن ۹ سال قبل یک کار بسیار مهم را انجام داد. وقتی که ۲۱ ساله بود به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال کره جنوبی در تیم ملی این کشور حضور داشت و به قطر آمد. در بازی یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ایران و کره مجددا به پست هم خوردند و همین بازیکن در دقیقه ۱۰۵ با شوتی غیر قابل مهار از پشت محوطه جریمه با پای چپ، مهدی رحمتی را تسلیم کرد و تیمش را روانه مرحله نیمه‌نهایی کرد.

 

 

در آن دوره از مسابقات افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود و بعد از این مسابقه از کار برکنار شد. کره جنوبی هم در نیمه‌نهایی و در ضربات پنالتی به ژاپن باخت و در دیدار رده‌بندی با نتیجه سه بر ۲ از سد ازبکستان و تیم وادیم آبراموف گذشت.

 

حالا باید دید پس از ۹ سال، جدال این بازیکن با یک تیم ایرانی به کجا و چه نتیجه‌ای منجر می‌شود. جالب است که این بارهم این تقابل در خاک قطر رخ می‌دهد.

 

کره جنوبی اولسان هیوندای لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی اولسان هیوندای لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای تقابل با آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.

به گزارش مشرق، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود

اوسمار ویرا برای این بازی تیمش را با این ترکیب به میدان می‌رفستد: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد