Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم زنگی آباد برای رفتن به کرمان مجبور هستند به دلیل ناتمام ماندن پروژه پل شاهرخ آباد، از یک مسیر فرعی عبور کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، با افزایش تردد و سرعت خودروها، جاده های بین شهری تبدیل به قتلگاه مسافرانی شدند اما در سال های اخیر تلاش های زیادی برای رفع نقاط حادثه خیر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این نقاط حادثه خیز در استان کرمان، تقاطع شاهرخ آباد در جاده کرمان-زنگی آباد است.

از سال ۹۶ پروژه احداث پل بر روی این جاده آغاز شد ولی پس از احداث زیرگذر، رمپ های دسترسی و دوربرگردان های آن نیمه تمام ماند.

احسان عراقی‌زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان، گفت: این پل و دسترسی محلی آن به سمت شاهرخ آباد توسط اداره راهداری ساخته شد اما پروژه و ایجاد رمپ های آن به دلیل مشکلات تملک زمین متوقف شد.

وی ادامه داد: حل مشکل آزاد سازی زمین به عهده اداره اوقاف، بخشداری و فرمانداری است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: برآورد مالی و مناقصه ادامه احداث پل نیز آماده است ولی چون زمین احداث، جز زمین های وقفی است کار پروژه ادامه پیدا نمی کند.

عراقی‌زاده با بیان اینکه به دنبال خرید زمین بودیم، تشریح کرد: چون زمین وقفی است و صاحب وقف رضایت نداده است امکان خرید زمین نیز فراهم نشده است.

عباس زنگی آبادی عضو شورای شهر زنگی آباد درخصوص پل شاهرخ آباد گفت: احداث این پل در سال ۹۶ آغاز شد اما پس از احداث پل و زیرگذر آن صاحب موقوفه اقدام به شکایت کرد و پروژه را متوقف کرد.

وی با بیان اینکه حدود یک سال است که پروژه متوقف شده است، ادامه داد: ناتمام ماندن این پروژه مشکلاتی را برای مردم زنگی آباد به وجود آورده است و آنها برای رفتن به کرمان مجبور به عبور از یک مسیر فرعی هستند.

زنگی آبادی با اشاره با پیگیری های شورای شهر زنگی آباد، تصریح کرد: جلسات متعددی برای حل مشکل این پروژه برگزار شد که در یکی از جلسات که به میزبانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان برگزار شد، مقرر شد بخشی از اراضی شاهرخ آباد که در کنار موقوفه قرار دارند به موقوفه الحاق شود و در عوض زمین مورد نیاز اجرای پروژه در اختیار راهداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شاهرخ آباد زنگی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر

روستای تاج آباد کهنه از توابع شهرستان رفسنجان استان کرمان واقع شده است. این روستا یکی از روستا‌های قدیمی و به جا مانده از دوران صفوی است، اما با حفاری‌هایی که در این روستا انجام شده گاهی به دوران پیش از اسلام نیز اشاره می‌کنند.

در این روستا قلعه تاریخی وجود دارد که اکنون تبدیل به خرابه و محل تجمع حیوانات و گاهی معتادان متجاهر شده است. تصمیماتی به جهت بازسازی و نگهداری این قلعه گرفته شد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: اکبرزاده - کرمان

بیشتر بخوانید:

وقتی بازسازی قنات روستای زازرم علیا به فراموشی سپرده شد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان