Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، رییس جمهور شکست خورده ایالات متحده آمریکا در ژانویه 2021 بعد از ترک رسمی کاخ سفید راهی فلوریدا خواهد شد.

ملانیا همسر ترامپ پسر 14 ساله شان یعنی بارون که در پایه نهم تحصیل می کند در مدرسه ای خصوصی در فلوریدا ثبت نام کرده است که شهریه آن 35 هزار دلار برای یک سال است. این مدرسه خصوصی پاین کرست نام دارد و ثبت نام کوچک ترین پسر ترامپ در آن نشان داد که خانواده ترامپ به فلوریدا نقل مکان خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ همچنان به دادخواهی علیه نتایج ریاست جمهوری امریکا در ایالت های مختلف این کشور در حالی ادامه می دهد که کوچک ترین شانسی دیگر ندارد.

از سویی دیگر شنیده می شود ایوانکا دختر ارشد ترامپ برای انتخابات کنگره کاندیدا خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ملانیا ترامپ ایوانکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال تهران را به مقصد ینگه دنیا ترک کرد.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که در دوره استراماچونی وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت اما پس از جدایی مربی ایتالیایی دیگر حاضر نشد روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، چند روزی است که راهی آمریکا شده است.

زرینچه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد تا با فرزندانش ملاقات کند. از قرار معلوم زرینچه اوایل تابستان به ایران باز خواهد گشت. جواد زرینچه در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی قبل از آغاز لیگ بیست و یکم دوباره دعوت به کار شد تا وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد اما ظرف ۲۴ ساعت ترجیح داد از سمت خودش کناره‌گیری کند و سرپرست استقلال نشود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قلعه نویی آمد، زرینچه رفت! واكنش زرينچه به انتقاد فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد