Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:23:54 GMT

انجام 8 میلیون و 750 هزار قطعه جوجه‌ریزی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۳۹۷۷

انجام 8 میلیون و 750 هزار قطعه جوجه‌ریزی در لرستان

ناصر نجیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: دولت در راستای کنترل و مدیریت توزیع نهاده دامی در کشور از ماه‌های گذشته سامانه‌ای تحت عنوان بازارگاه در کشور  ایجاد کرده که عمر فعالیت آن حدود یک ماه است.

وی بابیان اینکه در ابتدای استفاده از این سامانه به علت آشنا نبودن مرغداران دچار مشکلاتی شدیم، افزود: طی سه هفته اخیر با استفاده این سامانه نحوه توزیع نهاده دامی بین مرغداران نسبت به گذشته  بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: طی این  سه هفته با توجه به میزان جوجه ریزی مرغداری‌ها میزان موردنیاز ذرت و سویا به آن‌ها تحویل داده می‌شود و با توجه به این روند توزیع، طی روزهای آینده شاهد بازگشت مرغ به قیمت مصوب هستیم.

نجیب‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر ذرت و سویا باقیمت کیلویی یک هزار و ۸۰۰ و سه هزار و ۵۰ تومان به مرغداران تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز ۲۹ میلیون ۳۲۰ هزار قطعه جوجه ریزی داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در فصل پاییز نیز تا به امروز هشت میلیون و ۷۵۰ هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته همچنین در ماه آبان برای بازار شب یلدا سه میلیون و ۹۵۰ هزار جوجه ریزی انجام‌شده است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان کشاورزی ذرت سویا جوجه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​

تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع بندی نرسیده ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز، شنبه، در حاشیه بهره برداری از تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن سازی و تسهیل در رفت وآمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه 16 با ایجاد کندرو باعث شد بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.

موسوی پور تصریح کرد: در بستر آزادگان نیز آسفالت ریزی خوبی انجام شده است به طوری که از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی این آسفالت ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه های امروز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در قالب بهره برداری پروژه های شهرداری تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی آزادگان و بزرگراه شهید لشگری است که این اتفاق نیز تأثیر بسزایی در رفت وآمد خواهد داشت و بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که کدام یک از بزرگراه های پایتخت نیاز به آسفالت ریزی و مرمت دارند، گفت: بیشتر نیازها به بخش کمربندی شهر تهران به ویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی بزرگراه بسیح مربوط می شود که اقدامات جهت آسفالت ریزی انجام می شود.

وی درباره بازنگری طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعاً این اتفاق باید انجام شود اما تاکنون با پلیس در رابطه با بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده است و ما نیز به صورت پراکنده مواردی را شنیده ایم.

موسوی پور با تأکید بر اینکه بازنگری طرح ترافیک خوب است گفت: حتماً باید بازنگری در محدوده کاهش آلودگی هوا و طرح آلودگی انجام شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا طرح ترافیک جدید امسال عملیاتی می شود، گفت: قطعاً با توجه به اینکه کمیته ای در این خصوص با مدیریت شهری و پلیس تشکیل می شود و طرح ترافیک بررسی می شود، با توجه به این مسائل قطعاً طرح ترافیک جدید و اجرای آن به امسال نخواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی