Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که هرگونه تغییر نام و یا کاربری مدارس تخلف است بر رعایت دقیق این موضوع در شهرستان ها و مناطق استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب هرگونه تغییر نام و یا تغییر کاربری مدارس را تخلف دانست و بر رعایت دقیق این موضوع تأکید کرد.

 وی افزود: مدیر یا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه، ناحیه و شهرستان مسئول رعایت دقیق این موضوع است و باید با هماهنگی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در حسن اجرای این بخشنامه اهتمام ورزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری نسب گفت: بر اساس مصوبه 663 شورای عالی آموزش‌ و پرورش که قبلاً به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ‌شده است، تغییر نام و یا کاربری مدارس خیر ساز ممنوع و تخلف محسوب می‌شود مگر در مواردی که اجازه خیر و یا وارث آن وجود داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: نام‌گذاری و نوع کاربری مدارس باید بر اساس تفاهم‌نامه اولیه بین خیر، مجمع خیران مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکندری نسب آموزش و پرورش کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان آموزش و پرورش استان کرمان مدارس خیرساز آموزش و پرورش کاربری مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی