Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@12:34:54 GMT

جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» برگزار می‌‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۵۲۴۶

جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» برگزار می‌‌شود

کامل گلباغی گفت: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان برگزار می‌شود.

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» که بزرگترین رخداد سینمایی مساجد کشور است، بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره اعلام شده است، افزود: جشنواره یاد شده به همت جوانان مسجد صاحب‌الزمان(عج) کوی مطهری گرگان برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» در سه بخش اصلی، کانونی و ویژه بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری است و در بخش ویژه این جشنواره عموم هنرمندان می‌توانند آثار فیلم کوتاه داستانی، مستند، فیلمنامه، تحقیق و پژوهش با موضوع سبک زندگی روستایی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

گلباغی اعلام کرد: هنرمندان کانونی برای شرکت در جشنواره باید به سایت بچه‌های مسجد و هنرمندان آزاد به سایت taninfilm مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 600 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان کردستان فعال است، ابراز امیدواری کرد که شاهد شکوفایی و درخشش هنرمندان مسجدی استان کردستان در این جشنواره فرهنگی باشیم.

 

وی در پایان رسالت اصلی جشنواره را حمایت از سینماگران جوان و پیوند زدن آن‌ها با خبرگان سینما دانست و اضافه کرد: جشنواره طنین مسجد بازتاب دغدغه‌‌ها و دردهای هنرمندان فیلمساز است.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: طنین مسجد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سرود‌های «دانش» از اصفهان، «ایران من» از گلستان، «بازی‌های محلی» از کرمان، «ایران سرافراز» از تهران، «خوشا غریاز دهکرد» از چهارمحال و بختیاری، «خاک مهرآیین» از قم و «فداکار» از هرمزگان، هفت گروه برگزیده بخش آزاد هستند.

همچنین سرود‌های «عهد و پیمان» از چهارمحال و بختیاری، «قالی بافی» از کرمان، «دنیای قشنگ» از یزد، «خلیج فارس» از هرمزگان، «مرغ آمین» از مرکزی، «آیه‌ی گیلانه» از گیلان، «ایران من» از قزوین، «جان جانان» از زنجان، «غم سیستو» از سیستان و بلوچستان، گروه‌های برگزیده بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌روند.

بر اساس این خبر، دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. مرحله استانی آن در ۲۹ استان کشور از ابتدای بهمن سال ۱۴۰۲ شروع و تا نیمه اسفند به طول انجامید.

در دومین دوره این رویداد هنری بیش از ۱هزار و ۱۱۱ گروه سرود در دو بخش کانونی و آزاد و حدود ۲۰هزار کودک و نوجوان حضور پیدا کردند.

بر همین اساس پس از دریافت آثار از سوی دبیرخانه مرکزی، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ هیئت انتخاب شامل هادی ربیعی مدرس سرود، علی خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون استان فارس، عزیزه ریحانی‌منفرد کارشناس هنری استان زنجان، مجتبی حاذق مدیر آفرینش­های ادبی و هنری و آذر مشهدی کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون داوری اولیه آثار را انجام دادند.

بر اساس این خبر، به منظور اصلاح اجرا‌های پایانی برای حضور در مرحله کشوری، به گروه‌­های برگزیده مشاوره‌های تخصصی از سوی افراد صاحب‌نظر ارائه می‌شود.

مراسم پایانی دومین جشنواره ملی سرود کانون قرار است در تیر سال جاری هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان (۱۶ گروه منتخب) به همراه مربیان همراه و سرپرست گروه برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق