Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر والی‌زاده تاکنون به جای بازیگران شناخته شده ای چون رابرت دنیرو، کیانو ریوز، تام هنکس، نیکلاس کیج، جیم کری، ویل اسمیت و جورج کلونی صداپیشگی کرده است و بسیاری صدای او را با نقش «لوک» در کارتون «لوک خوش شانس» می‌شناسند.

او در پاسخ به این که به نظر خودش شبیه کدام شخصیتی است که دوبله کرده است، می گوید که شخصیتی شبیه خودش نبوده چون در کار دوبله، دوبلورها سعی می کنند خودشان را از نظر صدا و همین طور از نظر حسی به شخصیت نزدیک کنند اما شخصیتی هایی که همیشه دوست داشته و جایشان صحبت کرده، شخصیت تام هنکس، تام کروز و ویل اسمیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 والی زاده با اعتقاد بر اینکه تمام نقش هایش در دوبله تا به حال چالش برانگیز بوده است، می گوید: همین چالش ها، این کار را برایم دوست داشتنی کرده است.

این دوبلور می گوید: «در هنر دوبله همیشه چالش وجود دارد و این قضیه در مورد خود من نیز صدق می کند.»

این هنرمند در برنامه زنده «استودیو هشت» رادیو نمایش یادآور شد اولین فیلمی که دوبله کرده فیلمی ایتالیایی در سال ۱۳۳۷ -۱۳۳۸ به کارگردانی پرویز بهادر بوده است.

این دوبلور پیشکسوت پیشتر از اوضاع سخت دوبله در دوران کرونا گفته و معتقد است، کرونا شیرینی کار دوبله را گرفته است. «اوضاع زیاد خوب نیست. اصلا شکل کار خوب نیست. همه تک تک وارد استودیو می‌شوند. ان شاءالله که ریشه‌ کرونا کنده شود. همکاران همه تکی می‌نشینند و دوبله می‌کنند. اصلا گوینده‌ها همدیگر را نمی‌بینند. آن بده بستان‌هایی که در دوبله انجام می‌شد دیگر الان انجام نمی‌شود. ما اصلا همکارانمان را نمی‌بینیم. یک روز من می‌روم نقشم را می‌گویم و می‌روم و روز بعد یکی دیگر از همکاران می‌رود نقشش را می گوید و می‌رود. کار دوبله دیگر آن حال و هوا و آن شیرینی را از دست داده است.»/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در ۳ حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

ورزش‌‎های دیجیتال و فیجیتال در ۳ سطح /دانشگاهی، استانی و ملی

۱- دیجیتال «فیفا ۲۰۲۴، E-football»،

۲- فیجیتال «مینی فوتبال فیجیتال، مینی بسکتبال فیجیتال»

۳- حرکتی «kinect» «دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، رزمی»

ورزش‌های رباتیک در ۲ سطح / استانی، ملی/

۱- مسابقات ربات‌های واقعی «مسابقه خودرو‌های خودران، مسابقه فوتبال اندازه کوچک، مسابقه دوی ربات‌های انسان نما»

۲- مسابقات شبیه سازی «مسابقه شبیه سازی فوتبال ۳ بعدی، مسابقه شبیه سازی خودرو‌های خودران»

۳- مسابقات لیگ نوآوری و خلاقیت «طراحی و ساخت ربات‌های صخره نورد، شناگرو ایده‌های آزاد»

فناوری و نوآوری در ورزش

۱- تحلیل‌های عملکردی در سطح ملی «تحلیل داوری صحنه‌های ورزشی، پیش‌بینی درصد مالکیت توپ در مسابقه، تحلیل بیومکانیکی و آسیب شناسی فعالیت ورزشی»

۲- طراحی و برنامه‌نویسی در دو سطح استانی و ملی «طراحی اپلیکیشن ورزشی، طراحی صنعتی محصول ورزش، شبیه سازی الکترونیکی ابزار ارزیابی در ورزش»

گفتنی است؛ ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی با امکان ثبت‌نام کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم