Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:56:50 GMT

فعالیت ۱۷ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی خوزستان تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۵۴۳۴

فعالیت ۱۷ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی خوزستان تعلیق شد

به گزارش خبرگزاری مهر، غلام شجاعی ظهر امروز دوشنبه در خصوص این خبر اظهار کرد: بنا به رأی اعضای کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خوزستان، مجوز بند (ب) ۱۲ شرکت و پنج دفتر خدمات مسافرتی استان به حالت تعلیق در آمد.

وی افزود: بنا بر رأی اعضای این کمیته، مجوز بند (ب) شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری «ایذه آسمان» به مدیرعاملی منوچهر باقری، «آراد پرواز ایرانیان» به مدیرعاملی سمیه ابراهیم خانلوی سیس، «کارون گشت خوزستان» به مدیرعاملی بهمن بیژن رستمی، «آفاق زمزم اهواز» به مدیرعاملی سید عبدالمحسن موسوی نیاز و «راز دنیای پرواز» به مدیرعاملی طوفان حمادی همگی در اهواز به مدت یک ماه تعلیق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی در ادامه گفت: همچنین شرکت‌های «خورشید جنوب شادگان» به مدیرعاملی توفیق عامریان در شهر شادگان، «نوروز پرواز امیدیه» به مدیرعاملی آرش نوروزی لرکی در شهر امیدیه، «آریا سیر اندیمشک» به مدیرعاملی غلامرضا اسپرهم در شهر اندیمشک، «صبای شوش» به مدیر عاملی سارا شاه جهان پور در شهر شوش، «سعید گشت پارسوماش» به مدیرعاملی راضیه سرقلی در شهر مسجدسلیمان، «طلوع یاران» به مدیرعاملی سید رضا پژوهیده در شهر دزفول و «خاتون فلک» به مدیرعاملی شروین حداد در شهر رامشیر به مدت ۳۰ روز تعلیق شدند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان تصریح کرد: همچنین مجوز بند (ب) دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری «ساحل کارون» به مدیرعاملی عبدالنبی گلابکش، «شهاب گشت خوزستان» به مدیرعاملی نوشین بیگی هرچگانی و «کیانپارس» به مدیرعاملی لادن نیکوفر همگی در شهر اهواز به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمدند.

وی افزود: همچنین دفاتر «سابان» به مدیرعاملی طوبی فروزش فر در شهر رامشیر و «ساحل سفر هندیجان» به مدیرعاملی محسن شنبدی در شهر هندیجان به مدت ۳۰ روز به حالت تعلیق درآمدند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان توضیح داد: در ماده ۱۹ آئین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، سیاحتی و زیارتی کشور مصوب هیئت‌وزیران در ۲۷ خردادماه سال ۸۰، دفاتر و شرکت‌های تعلیق شده موظف‌اند در زمان تعلیق از قبولی تعهدهای جدید خودداری کنند و بر اساس دستورالعمل‌های مراجع ذی‌ربط به تعهدات قبلی خود عمل کنند و در صورت عدم رعایت مراتب، مجوز دفتر و شرکت به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می‌شود.

شجاعی در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی‌ای نسبت به دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان خوزستان دارند خواست تا آن را از طریق شماره ۵-۳۵۵۳۰۳۸۱-۰۶۱ یا به صورت حضوری و مکتوب به منظور رسیدگی اعلام کنند.

کد خبر 5095693

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری خوزستان تعليق دفاتر خدمات مسافرتی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی گرگان شیوع کرونا شهرکرد محدودیت های کرونایی شهرستان کرج کرمانشاه آلودگی هوا عکس استانها تبریز خدمات مسافرتی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند