Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:42:02 GMT

دبیران پانزدهمین جشنواره شعر فجر منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۶۰۰۳

دبیران پانزدهمین جشنواره شعر فجر منصوب شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در احکام جداگانه‌ای دبیران علمی و اجرایی پانزدهمین جشنواره شعر فجر را منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سید عباس صالحی در احکامی جداگانه، مریم جلالی، شاعر، مترجم و مدرس دانشگاه را به عنوان دبیر علمی و مصطفی راضی جلالی، شاعر و مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران را به عنوان دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره شعر فجر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتصاب دبیر علمی مهم‌ترین رویداد ملی شعر کشور آمده است:

«نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده شما در عرصه شعر و پژوهش‌های گرانسنگ ادبیات فارسی به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.

حاشیه‌های انتخاب شاعر هتاک به‌عنوان برگزیده شعر فجر انقلاب/ کم‌کاری مدیران یا سازوکار ناقص انتخاب؟اعضای هیئت علمی چهاردهمین جشنواره شعر فجرمعرفی شدندسعید بیابانکی دبیر علمی جشنواره شعر فجر شد

امید است بر اساس وظایف مندرج در آیین‌نامه جشنواره و در تعامل موثر با دبیرخانه جشنواره اقدام لازم را معمول نمایید.

مزید توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

در متن حکم سید عباس صالحی خطاب به دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی شعر فجر نیز آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های فرهنگی، به ویژه در برگزاری جوایز ملی ادبی به موجب این حکم به عنوان «دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل با اساتید، شاعران ارجمند و هیئت علمی، در برگزاری شایسته این رویداد بزرگ موفق و مؤید باشید.»

مریم جلالی دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه فردوسی مشهد است. همچنین علاوه بر عضویت در هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، عضو رسمی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی و نیز هیئت علمی و هیئت داوران جایزه ادبی پروین اعتصامی و جشنواره بین‌المللی شعر فجر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره شعر فجر جشنواره شعر فجر جشنواره شعر فجر جشنواره شعر فجر جشنواره بین المللی شعر فجر پانزدهمین جشنواره جشنواره شعر فجر دبیر علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است