Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: جایگاههای ( سی ان جی ) سطح استان موظف به ارتقاء استاندارد ایمنی تاسیسات سوختگیری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه استانداردسازی جایگاههای ( سی ان جی ) استان در محل دفتر معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: در این رابطه بهره برداران جایگاههای ( سی ان جی ) باید بر اساس آیین نامه و دستورالعملهای سازمان ملی استاندارد و نیز شرکت ملی پالایش و پخش کشور کلیه دستورالعملهای ایمنی را به دقت اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این راستا برای حفظ جان شهروندان مراجعه کننده به جایگاهها باید بازرسی های مستمر و دقیقی به وسیله سازمان ملی استاندارد صورت گرفته و با هرگونه موارد تخلف ایمنی و فنی در این جایگاهها بشدت برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خواستار راه اندازی آزمایشگاه تست تاسیسات جایگاههای ( سی ان جی ) در استان شد.

ملکی در بخشی دیگر از سخنانش بر لزوم ارتقاء خدمات به شهروندان درجایگاههای ( سی ان جی ) در استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: توجه بیشتر به ارتقاء ضریب ایمنی تجهیزات جایگاههای ( سی ان جی ) و نیز تعمیر و نگهداری مستمر و آموزش فنی و ایمنی پرسنل جایگاهها باید از سوی بهره برداران در اولویت برنامه ریزی قرار گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه وضعیت جایگاههای ( سی ان جی ) شهرهای سنندج، مریوان، سروآباد، بانه، زرینه و دیواندره بررسی و اعضای جلسه به بیان نظرات خودت پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان استانداری سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتشار بوی گاز در بندرترکمن ربطی به مشکل فنی و خرابی تاسیسات گازی ندارد
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد