Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@19:28:01 GMT

سامانه تطبیق اثر انگشت اصحاب سند رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۷۵۲۴

سامانه تطبیق اثر انگشت اصحاب سند رونمایی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه شورای عالی مسئولان قضائی با ارائه گزارشی از افتتاح «سامانه تطبیق اثر انگشت اصحاب سند با اثر انگشت موجود در اسناد هویتی و کارت ملی» با هدف جلوگیری از جعل اسناد در معاملات ملکی خبر داد و گفت: در توافقی که با سازمان ثبت احوال صورت گرفت، رمز کد ملی افراد در هنگام ثبت سند در دفاتر اسناد رسمی توسط صاحب کارت ملی قابل بازیابی بوده و نیازی به مراجعه به ثبت احوال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در مواردی افراد با جعل اسناد هویتی اقدام به انجام معاملات کرده و حتی در دفاتر اسناد رسمی کشور، ثبت اثر انگشت نیز می‌کردند که موجب ایجاد پرونده متعدد قضائی شده بود، اما با راه اندازی این سامانه از بروز چنین اتفاقی جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084078 برچسب‌ها سند مالکیت سازمان ثبت اسناد شورای عالی قضایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سند مالکیت سازمان ثبت اسناد شورای عالی قضایی اثر انگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز -جمعه- گزارش کرد پیونگ یانگ سامانه‌های موشکی ۲۴۰ میلیمتری چند پرتابی را که در شرکت دفاعی جدیدش ساخته شده است، آزمایش کرد.

به گزارش ایسنا، این آزمایش‌ها با هدف ارزیابی پارامترهای کلیدی این تجهیزات در ۲۵ آوریل انجام شد و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز در جریان این آزمایش‌ها حضور داشت.

به نقل از خبرگزاری تاس، خبرگزاری کره شمالی تاکید کرد این سامانه‌ها دارای فناوری‌های پیشرفته هستند و به تغییرات استراتژیک در روند تقویت نیروهای توپخانه کمک خواهند کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی ماه فوریه سال جاری میلادی گزارش داده بود آکادمی دفاع ملی این کشور یک مهمات جدید هدایت شونده ۲۴۰ میلیمتری طراحی کرده است.

سال گذشته میلادی، راکت‌اندازهای چندگانه ۶۰۰ میلیمتری وارد خدمت ارتش خلق کره شدند. به گفته پیونگ یانگ، از این موشک‌ها برای شلیک تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت