Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمید بالایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در آیین افتتاحیه طرح راه مهندسی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب انتظارات مشخصی از بسیج دانشجویی دارند که می‌توان آن‌ها را در ۲ کلان حوزه دسته‌بندی کرد.

او  افزود: نخستین انتظار، ایجاد بستر رشد برای شکل‌گیری نیروهای تراز انقلاب اسلامی هم در تعهد و هم در تخصص بود یعنی بسیج دانشجویی زمینه‌هایی را برای رشد و تعالی فراهم کند که در نتیجه آن دانشجویان به نیروهای ارزشی و توانمند تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در تشریح انتظار دوم رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی بیان کرد: انتظار کلان دوم ایشان از بسیج دانشجویی این است که در حوزه‌های مختلف تخصصی نقش‌آفرین بوده و از دانش تخصصی برای حل مسائل انقلاب اسلامی به بهترین نحو استفاده کند.

او  با بیان اینکه رویکرد مساله محوری از ابتدای سال ۹۸ در بسیج دانشجویی آغاز و هم‌اینک به یک گفتمان تبدیل شده تصریح کرد: در این شرایط تحولی برنامه‌های جدید و نوآورانه‌ای طراحی شد و با همت مدیران استانی و دانشجویان بسیجی در حال پیگیری است.

بالایی افزود: یکی از مهمترین این اقدامات برنامه برای ایجاد یک سیر رشد تخصصی در دانشجویان به ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی بود به این معنا که آن‌ها در ورود به دانشگاه با یک شناخت درست و آگاهانه همراه با دیدن تجربیات موفق و الگوهای هر حوزه تخصصی به صورت کاربردی بتوانند به بهترین نحو تصمیم‌گیری کنند تا این آینده تحصیلی زمینه نقش‌آفرینی موثر در مسائل انقلاب را فراهم کند.

او خاطرنشان کرد: برنامه‌های راه مهندسی برای دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی، راه سلامت برای دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی، راه انسانی برای دانشجویان رشته‌های علوم انسانی و راه علوم پایه برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه به عنوان برنامه‌های اصلی ملی در کنار تربیت عمومی زمینه تربیت تخصصی دانشجویان را فراهم خواهد کرد.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر نقش‌آفرینی تخصصی هرچه بیشتر مجموعه بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی به عنوان یکی از بازوهای جدی و فعال در نهاد علم بیان کرد: چنین برنامه‌هایی ظرفیت تربیت نیروی متخصص با رویکرد کابردی در محیط دانشگاه فراهم می‌کند.

او  ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح راه مهندسی سیستان و بلوچستان گفت: مدیران دانشگاهی همان‌گونه که پیش از این پشتیبان بسیج دانشجویی بوده‌اند از چنین اقدامات تحولی به بهترین نحو حمایت کنند تا انتظارات رهبری به صورت کامل تحقق یابد.

بالایی ادامه داد: ما نیز اگر برای اجرای خوب برنامه‌ها نیازمند اصلاح و آسیب‌شناسی باشیم حتما راهنمایی کنند تا بتوانیم با قدرت این مسیر را طی کنیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانشجویی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دانشجویان رشته بسیج دانشجویی راه مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی