Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، میشل عون رئیس جمهور لبنان به تک روی های سعد حریری در روند تشکیل کابینه این کشور اعتراض کرد.

دفتر اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری لبنان با انتشار توییت هایی اعلام کرد: عون به تک روی حریری در زمینه معرفی وزرا بویژه وزرای مسیحی وعدم هماهنگی وی با رئیس جمهوری در این خصوص اعتراض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساس اعتراض میشل عون درباره ترکیب کابینه و نحوه توزیع پست ها بین طوایف است و اینکه در مورد نام های پیشنهادی هیچ گونه بحث و مشورتی صورت نگرفته است.

دفتر اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری لبنان بیان کرد: فرمولی که نخست وزیر مامور تشکیل کابینه مطرح کرده، با فرمول هایی که قبلا  با رئیس جمهوری درباره آنها رایزنی کرده بود، تفاوت دارد.

در بیانیه مذکور همچنین تاکید شده است: میشل عون رایزنی و مشورت با روسای فراکسیون های پارلمانی را مطرح کرد و تمام هم و غمش دستیابی به دولتی است که قادر باشد با شرایط کنونی به دور از هرگونه لجاجت و تحریف واقعیت ها روبرو شود.

کد خبر 5096014

منبع: مهر

کلیدواژه: میشل عون سعد الحریری لبنان ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل مغرب روسیه جو بایدن فلسطین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سوریه عربستان سعودی داعش ترکیه میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K