Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی استان قزوین مهدی عبدالرزاقی یک سال دیگر به عنوان رئیس شورا انتخاب شد..

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی استان قزوین با حضور منتخبان شوراهای شهرستان‌های استان روز دوشنبه برگزار شد.

در این جلسه که در محل شورای اسلامی استان برگزار شد، ابتدا مهدی عبدالرزاقی رئیس شورای استان قزوین گزارشی از عملکرد شورا ارائه داد و پس از آن فرآیند انتخابات هیات رئیسه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات مهدی عبدالرزاقی با 6 رای به عنوان رئیس شورای اسلامی استان برای یک سال دیگر انتخاب شد.

همچنین علی یار حسنی به عنوان نائب رئیس، عباس افتخاری به عنوان خزانه دار ، حمیدرضا دلوی به عنوان سخنگو و حجت حیدری به عنوان منشی انتخاب شد.

شورای اسلامی استان قزوین متشکل از منتخبان شوراهای شهرستان‌های استان است که مهدی عبدالرزاقی از شهرستان قزوین، غلامرضا نوری از شهرستان تاکستان، عباس افتخاری از شهرستان آوج، حجت حیدری از شهرستان بویین زهرا، حمیدرضا دلوی از شهرستان آبیک و علی یار حسینی از شهرستان البرز به عنوان اعضای شورای اسلامی استان می‌باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شورای اسلامی استان قزوین مهدی عبدالرزاقی شورای اسلامی استان قزوین مهدی عبدالرزاقی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان لشکری و انتظامی و اعضای شورای ادوار ،مدیران استانی و شهری، معتمدین شهر و خانواده معزز شهدای قزوین، فاز سوم کمربندی نسیم شمال حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903097

دیگر خبرها

  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود