Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهناز ضرابی زاده» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد کارگاه مجازی با شعار «از مساله شناسی تا آینده پژوهی» در قالب ۲۶ عنوان برنامه آموزشی در حوزه کودک و نوجوان با حضور اساتید برجسته حوزه پژوهش به مدت یک هفته برگزار می شود.

وی تاکید کرد: امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا و نبود شرایط مناسب برای حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون، برنامه ها و فعالیت‌های هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به صورت غیر حضوری و برخط (آنلاین) اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: معرفی چهره های شاخص علمی و پژوهشی با محوریت شهدای هسته ای به ویژه شهید محسن فخری زاده با حضور اعضای نوجوان کانون از جمله برنامه های پژوهشی کانون در استان همدان است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، گفت: انجام گام به گام پژوهش و تحقیق در مورد نمادهای یلدایی، بناهای تاریخی همدان، آیین های سنتی، غذاهای بومی و محلی و سنت های شب چله در استان همدان از جمله محورهای اصلی برگزاری کارگاه های مجازی کانون است.
ضرابی زاده، معرفی عضو پژوهشگر( برگزیده) استان، معرفی کتاب های پژوهشی توسط نوجوانان و برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب از دیگر برنامه های پژوهشی کانون فکری کودکان و نوجوانان استان همدان است که اجرای آنها در مدت یک هفته برنامه ریزی شده است.
به گفته وی، نحوه استفاده از کتاب های مرجع در فضای اسکای روم برای اعضا و همچنین مراحل اقدام پژوهی به زبان ساده نیز در کارگاه های مجازی بزرگداشت هفته پژوهش کانون فکری استان همدان آموزش داده می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اجرای ویژه برنامه «چرا و چگونه» با انجام چند آزمایش ساده توسط کودکان و تهیه کلیپ «چیستان های علمی» در راستای پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان از دیگر فعالیت های پژوهش محور کانون در این استان است.
ضرابی زاده افزود: برگزاری مهرواره «یک پژوهش یک فیلم» در کانون مرکز اسدآباد، معرفی «پژوهشگران نوجوان در حوزه نجوم» توسط مرکز کبودرآهنگ و تقدیر از اعضا پژوهشگر در کانون مرکز استان نیز از جمله دیگر برنامه های پیش بینی شده به منظور گرامیداشت هفته پژوهش در مراکز کانون پرورش فکری شهرستان‌های استان همدان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، برگزاری مسابقات پژوهشی ویژه اعضا و کلاس های ادبی و کارگاه های هنری را از دیگر برنامه های کانون ذکر کرد و گفت: تمامی برنامه های پژوهشی ۲۴ تا ۳۰ آذر ماه با محوریت اعضا کودک و نوجوان در مراکز کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۲۸ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۱ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پژوهش همدان فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پژوهش همدان فضای مجازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پژوهش همدان فضای مجازی اخبار کنکور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز