Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاول ندود گفت بازی های لیگ قهرمانان همه سخت هستند و شاهد آن حذف یوونتوس در فصل گذشته مقابل لیون است. 

یوونتوس پس از صدرنشینی در گروه، باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو برود. پاول ندود، نائب رئیس یوونتوس در واکنش به این قرعه، به حذف بیانکونری مقابل لیون در فصل گذشته و در مرحله یک هشتم نهایی اشاره کرد:

صعود به دور حذفی به عنوان صدرنشین و مواجه شدن با تیم های دوم اتفاق خوبی است اما پورتو هم حریف بسیار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی می تواند مشکل درست کند. بازی های لیگ قهرمانان همیشه نزدیک و دشوار است. همه حریفان سخت هستند و فصل گذشته وقتی مقابل لیون حذف شدیم، این را دیدیم. 

سرجیو کونسیسائو، مربی پورتو را به خوبی می شناسم. او هم تیمی من بود و تیمش با سیستم 3-5-2 سازمان یافته بازی می کند. دو بازی بسیار سخت را در پیش داریم. می توانیم شانس بیشتری داشته باشیم اما مهم این است که با فرم خوبی به این بازی ها بروید. باید مقابل پورتو مانند بازی با بارسلونا در نیوکمپ ظاهر شویم: با قاطعیت فوتبال خودمان را ارائه دهیم. 

بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 | گزارش لحظه به لحظه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم