Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه سوریه اقدامات ترکیه علیه ملت و حاکمیت این کشور از جمله قطع دوباره آب بر روی بیش از یک میلیون نفر از اهالی «الحسکه» و مناطق اطراف آن را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه سوریه در نامه‌های جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت قطع آب بر روی بیش از یک میلیون نفر از هالی شهر حسکه و مناطق اطراف آن توسط ترکیه را نقض آشکار قوانین  و منشورهای بین‌المللی و در سطح «جنایت جنگی» خواند و خواستار واکنش فوری شورای امنیت در این زمینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه با بیان اینکه ترکیه تاکنون ۱۷مرتبه دست به چنین اقدامی زده این اقدام را در راستای تلاش آنکارا برای باج‌خواهی از دولت سوریه و فشار بر دمشق دانست.

 در بخش دیگری از این بیانیه که خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) آن را منتشر کرده است از شورای امنیت سازمان ملل خواست که با دخالت فوری در این امر ترکیه را ملزم به رعایت قوانین بین المللی کند تا با باز کردن آب به روی مردم این کشور به اقدامات ضد انسانی خود که با هدف فشار بر شهروندان عادی و محروم کردن آنها از زندگی صورت می‌گیرد، پایان دهد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده شورای امنیت ترکیه الحسکه دمشق وزارت خارجه سوریه دولت سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع سوریه ویدیویی از حمله به تروریست‌ها منتشر کرد. خودروهای زرهی تروریست‌ها در این حمله هدف قرار گرفت.

دریافت 21 MB به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»