Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن تاکید بر اولویت قرار دادن سلامت دانش‌آموزان، اولیا آنان و همکاران آموزشی و اداری، گفت : با توجه مصوبه ۹۹۷ جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دی ماه سال جاری تصمیم گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در رابطه با چگونگی برگزاری امتحانات نوبت اول دانش آموزانی که در امر آموزش و ارزشیابی به شبکه شاد دسترسی ندارند از طریق مدیران مدارس، راهبران آموزشی، مدیرآموزگاران و دبیران مربوطه تدابیر لازم اندیشیده شده است و به این دسته از دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فردین یاوری رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان در خصوص نحوه برگزاری فرآیند، افزود: ارزشیابی دروس داخلی و امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم مدارس روزانه که در شهریور ماه موفق به کسب نمره قبولی در برخی از دروس نشده‌اند به شیوه حضوری و از تاریخ ۹۹/۱۰/۱۵ لغایت ۹۹/۱۱/۱۸ برگزار خواهد شد و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی داوطلبان آزاد، دانش‌آموزان مدارس بزرگسالان، آموزش از راه دور و ایثارگران، متقاضیان تغییر رشته، تعیین رشته و جهش تحصیلی در تمام شرایط با رعایت شیوه نامه بهداشتی به صورت حضوری برابر برنامه تنظیمی که از سوی شورای مدرسه در بازه زمانی ۹۹/۱۰/۰۶ لغایت ۹۹/۱۰/۲۵ تنظیم می‌شود برگزار می‌گردد.

او افزود: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، تربیتی نوبت اول در دوره ابتدایی به صورت تکوینی در طول سال تحصیلی بر اساس اهداف برنامه درسی هر پایه تا پایان دی ماه می‌باشد و آزمونی تحت عنوان آزمون مداد کاغذی نخواهیم داشت.

دبیر ستاد امتحانات استان گفت: ارزشیابی و امتحانات پایه‌های داخلی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در نوبت اول (دی ماه) به صورت غیر حضوری از تاریخ ۹۹/۱۰/۰۶ لغایت ۹۹/۱۰/۲۵ برگزار می‌شود که در خصوص نحوه برگزاری و تنظیم برنامه امتحانی توسط شورای مدرسه تصمیم گیری می‌نماید، برای هنرجویان شاخه فنی حرفه‌ای و کاردانش، دروس عمومی به صورت غیر حضوری و دروس شایستگی‌های فنی شاخه فنی و حرفه‌ای و استاندارد‌های مهارت شاخه کاردانش و دروس کارآموزی و کارورزی به صورت تراکمی (گروه‌های ۳ نفره) و حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش عالی سال تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری

افشین امیریان از تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی چهارمحال و بختیاری با اعتباری بیش از ۴۹ میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: حوزه‌های محل برگزاری امتحانات نهایی استان به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال یاب و همچنین حفاظت فیزیکی و مصرفی حوزه‌های امتحانی مجهز شده است.

امیریان اضافه کرد: بیش از ۳۱ میلیارد ریال از این اعتبارات از محل اعتبارات تملک داریی، پنج میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات فصل پنج و ۱۲ میلیارد ریال از محل منابع استانی هزینه شد.

بیشتر بخوانید

شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی

به گفته وی، سابقه تحصیلی و برگزاری امتحانات نهایی تاثیر مهم و موثری در ضرایب کنکور دارد که امسال ضریب امتحانات نهایی ۵۰ درصد است و از سال آینده ۶۰ درصد خواهد شد.

امیریان ادامه داد: جان‌مایه و محوریت امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی این است که همه چیز کتاب است و کتاب درسی خود آموزش و پرورش محوریت است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری