Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالحمید احمدی در نشست شورای ورزش همگانی کشور نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی را یکی از موانع و مشکلات در این حوزه عنوان کرد و افزود: سند ترویج فرهنگ ورزش همگانی برای نخستین بار با همت و هدایت مسوولان شورای فرهنگ عمومی کشور تدوین شد که این سند در واقع همکاری دستگاه‌های فرهنگی کشور را جهت توسعه فرهنگ ورزش همگانی عملیاتی و اجرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده، این سند به صورت جامع تدوین و در جلسات شورای فرهنگ عمومی مطرح و تصویب شد و تقسیم کار ملی در رابطه با ترویج فرهنگ ورزش همگانی صورت گرفت.

معاون وزیر ورزش با اشاره به نقش شهرداری‌ها در توسعه ورزش همگانی، مشارکت قریب به یک‌هزار و ۴۰۰ شهرداری کشور در حوزه ورزش همگانی را اقدام مهم دیگری نام برد و تصریح کرد: یک رویکرد اجتماعی و فرهنگی را در شهرداری‌ها شاهد هستیم که در این دوره ایجاد و با مشارکت وزارت کشور و به ویژه سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، برای نخستین بار شهرداری‌های کل کشور در برنامه و بودجه ۱۴۰۰ گنجانده شده است.

احمدی ادامه داد: نزدیک به ۷۵ درصد جمعیت کشور در شهرها زندگی می‌کنند و ما از این ظرفیت قابل توجه جهت توسعه ورزش همگانی در بین شهروندان بهره‌مند خواهیم بود.

وی درباره طرح شهرهای فعال ایران گفت: این طرح را نیز با مشارکت بسیار نزدیک سازمان دهیاری‌های وزارت کشور دنبال کردیم و اکنون شهرهای زیادی به این طرح پیوستند و این اقدام با قوت دنبال می‌شود.

برچسب‌ها ورزش همگانی سید عبدالحمید احمدی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ورزش همگانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور فرهنگ ورزش همگانی شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد

معاون صدا در پی درگذشت مسعود اسکویی گفت: مسعود اسکویی، شاگردان بسیاری را برای صدا تربیت کرد و عمر پربرکت خود را وقف خدمت به مردم و انعکاس شور و هیجان رویدادهای ورزشی به مخاطبان رادیو کرد.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت علی بخشی‌زاده، معاون صدا در پی درگذشت مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو به شرح زیر است:

«هوالباقی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت شادروان «استاد مسعود اسکویی» پیشکسوت گرانقدر عرصه رادیو و گوینده نام آشنا و صدای ماندگار رادیو ورزش را به جامعه رسانه و ورزش کشور تسلیت عرض می‌کنم.

مرحوم مسعود اسکویی عزیز که عمر پربرکت خود را وقف خدمت به مردم و انعکاس شور و هیجان رویدادهای ورزشی به مخاطبان رادیو کرد، با صدایی گرم و گیرا و لحنی صمیمی و به‌یادماندنی، خاطرات ماندگاری را در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت.

تعهد، اخلاق حرفه‌ای، شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر ایشان به ورزش و عشق بی‌حد و مرز به رادیو، الگویی ارزشمند برای نسل‌های آینده گویندگان و اهالی رسانه خواهد بود.
درگذشت این گوینده پیشکسوت و پرتلاش ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه رسانه و ورزش کشور است. از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده محترم، صبر و شکیبایی آرزومندیم.

او تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد و یاد و خاطره او همواره در قلب‌هایمان زنده خواهد ماند.

علی بخشی زاده
معاون صدای رسانه ملی»

در این زمینه بخوانید:

صدای مسعود اسکویی را بشنوید/ گزارشگری که امروز درگذشت

به گزارش ایسنا، مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح امروز (١٢ اردیبهشت) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند