Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:39:35 GMT

۲ هزار یتیم در ملایر نیاز به حامی دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۱۰۳۶

۲ هزار یتیم در ملایر نیاز به حامی دارند

تیمور کرمی‌مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر بیش از هشت هزار حامی از ایتام این شهرستان حمایت می‌کنند که میانگین پرداختی نسبت به استان کم است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیکوکاران و حامیان ایتام در این شهرستان چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم به حساب افراد تحت حمایت خود واریز کردند که امیدواریم با جذب حامیان بیشتر این رقم به بیش از ۲ برابر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر میانگین دریافتی هر یتیم را حدود ۷۰۰ هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: این در حالیست که این مبلغ در ملایر برای هر یتیم حدود ۳۵۰ هزار تومان است و حامیان می‌توانند با واریزی ماهیانه مستقیم و یا کسر از حقوق خود از ایتام حمایت کنند.

کرمی‌مقدم بیان کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از کارمندان ملایر برای حمایت از ایتام این شهرستان جذب شده‌اند و با راه‌اندازی پویش ایران مهربان ۱۶ هزار حامی دیگر از کارمندان، اصناف و صنعت‌کاران باید به جمع این حامیان اضافه شود.

وی تاکید کرد: در پویش ایران مهربان نیاز به تبلیغات گسترده و حمایت رسانه‌ها داریم تا بتوانیم حامیان بیشتری را در بخش خصوصی و دولتی برای ایتام جذب کنیم.

به گزارش ایرنا؛ بر اساس اجرای پویش ایران مهربان، ۳۳ هزار تَن از جمعیت شهرستان همدان، ۱۶ هزار تن از ملایر، ۲۲ هزار نفر از نهاوند و تویسرکان و نزدیک به ۱۵ هزار تن دیگر نیز از سایر شهرستان‌ها به عنوان حامی جمع حامیان استان اضافه می‌شوند.

پویش «ایران مهربان» با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان و در راستای طرح اکرام ایتام آغاز شده است.

برچسب‌ها تویسرکان همدان ملایر نهاوند کمیته امداد امام خمینی محرومیت مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تویسرکان همدان ملایر نهاوند کمیته امداد امام خمینی محرومیت مشارکت های مردمی تویسرکان همدان ملایر نهاوند کمیته امداد امام خمینی محرومیت مشارکت های مردمی اخبار کنکور ایران مهربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)



منبع:پیج dr.mojtaba_shakoori

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرزندان تان را یتیم کنید قبل از این که یتیم شوند (فیلم) چگونه زندگی کنم؟ تند یا کُند؟! (فیلم) اگر در نیمه دوم عمرتان هستید، حتما ببینید (فیلم)

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)