Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:33:06 GMT

۱۶۰ یتیم ملایری چشم انتظار حامی معنوی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۱۰۸۴

۱۶۰ یتیم ملایری چشم انتظار حامی معنوی

ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر مطرح کرد: ۱۶۰ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ملایر حامی ندارند.

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، به پویش اکرام ایتام و محسنین اشاره و اظهار کرد: این پویش با هدف ثبت نام ۳۰ هزار نفر حامی برای ایتام(فرزندان فاقد پدر) و محسنین(فرزندان دارای سرپرست ناتوان) تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان همدان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد ایتام تحت حمایت این نهاد در شهرستان ملایر ۷۰۵ نفر و تعداد محسنین ۱۰۱۴ نفر است، تصریح کرد: از ۸۴۲۳ نفر حامی در سطح شهرستان ملایر، امسال مبلغ چهار میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک نقدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به حساب فرزند معنوی آنها واریز شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر یادآور شد: خوشبختانه تعداد حامیان در شهرستان ملایر، نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافته است اما هنوز ۱۶۰ یتیم بدون حامی در شهرستان داریم.

وی از مردم خواست علاوه بر حمایت از ایتام، در انتخاب فرزند معنوی خود نگاه ویژه ای نیز به محسنین داشته باشند و خاطرنشان کرد: محسنین شامل فرزندانی که پدر آنها بیمار، از کار افتاده، زندانی و یا مادر مطلقه است، می شود و از مردم می خواهیم در انتخاب فرزند معنوی خود به این افراد که به علت شرایط نامساعد خانوادگی نیاز به حمایت دارند، نگاه ویژه ای داشته باشند.

کرمی مقدم همچنین از جذب ۳۰۰۰ حامی در دوران شیوع بیماری کرونا خبر داد و مطرح کرد: اصل حمایت در این طرح واریز کمک های نقدی است اما مردم در صورت تمایل به اهدای کمک غیرنقدی، می توانند از همکاران ما در کمیته امداد به عنوان رابط برای اهدای کمک های خود به خانواده های تحت حمایت استفاده کنند که در این صورت آبروی افراد نیز حفظ خواهد شد.

وی در ادامه به دو روش ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و بیان کرد: روش اول ثبت نام از طریق ورود به سایت اکرام ایتام و محسنین به نشانی Ekram.Emdad.ir و روش دوم تکمیل فرم اعلام همکاری و تحویل آن به رابط کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر ادامه داد: پس از تکمیل ثبت نام شماره کارت بانکی یتیمی که حامی وی خواهد بود، در اختیار شما قرار می گیرد تا کمک های نقدی خود را از این طریق به حساب فرزند معنوی تان واریز کنید.

وی در پایان به تشریح روش های واریز کمک های ماهیانه به حساب ایتام و محسنین پرداخت و گفت: روش های واریز شامل استفاده از همه دستگاه های عابر بانک و پرداخت کمک به صورت کارت به کارت، استفاده از تمام اپلیکیشن های بانکی و پرداخت کمک به صورت کارت به کارت و نیز پرداخت از طریق سایت اکرام به نشانی Ekram.Emdad.ir است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها يتيم کمیته امداد امام خمینی ايتام کروناویروس همه باهم علیه کرونا اکرام ایتام و محسنین شهرستان ملایر فرزند معنوی کمیته امداد تحت حمایت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند

 شهرام رئیسی  با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۴۵۵ نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند، بیان کرد: ازاین‌بین ۳ هزار و ۶۲۱ نفر دانش‌آموز و ۱۶۷ نفر دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: خدمات تحصیلی مانند کمک‌هزینه تحصیل، توانمندسازی تحصیلی، مشاوره تحصیلی و … به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در استان سیستان و بلوچستان داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد سراوان با اشاره به ارقام هزینه‌کرد برای توانمندسازی دانش‌آموزان تحت پوشش، بیان کرد: سال گذشته بیش از ۲ میلیارد ۳۸۷ میلیون ۱۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شد.

رئیسی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ نفر حامی معلم حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه باهدف حمایت هر چه بیش‌تر از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند و سپرده‌گذاری قرض ماندگار در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از دیگر نکاتی است که می‌تواند تعامل بین کمیته امداد و آموزش‌وپرورش را تقویت سازد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند