Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام،ال‌جی در تلاش برای احیای کسب و کار تلفن‌های هوشمند خود حداقل با سه محصول کلیدی وارد سال ۲۰۲۱ می‌شود. بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری کره‌ای ETNews، این شرکت در نیمه نخست سال آینده میلادی از یک موبایل اقتصادی، یک موبایل رول‌شونده و یک پرچمدار عادی رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موبایل رول‌شونده ال‌جی که از آن با نام LG Rollable یاد می‌شود نمایشگری ۶.۸ اینچی خواهد داشت که می‌تواند تا ۷.۴ اینچ بسط یابد. این افزایش شاید آن‌قدرها زیاد به نظر نرسد، ولی طراحی دستگاه چیزی است که آن را جذاب می‌کند و ظاهرا بخشی از مشکلات گوشی‌های تاشو را مرتفع خواهد ساخت. LG Rollable انگار از موبایل‌های تاشو ظریف‌تر و سبک‌تر خواهد بود، و در عین حال چین‌خوردگی و ردِ تا نخواهد داشت.

اگر ال‌جی به برنامه احتمالی اعلام‌شده برای عرضه این گوشی رول‌شونده در ماه مارس ۲۰۲۱ پایبند بماند، این محصول به نخستین تلفن هوشمند رول‌شونده دنیا از سوی یکی از بازیگران بزرگ بازار تبدیل می‌شود. پیش‌تر اوپو هم از گوشی جدیدی با طراحی رول‌شونده رونمایی کرده بود ولی در نهایت اعلام کرد که آن را روانه بازار مصرفی نمی‌کند.

طراحی عجیب و غریب LG Rollable می‌تواند برای بسیاری از طرفداران این شرکت بیگانه باشد، برای همین کره‌ای‌ها قصد دارند تا رضایت طرفداران سنتی خود را با دستگاه دیگری جلب کنند. LG Rainbow اولین پرچمدار ال‌جی در سال ۲۰۲۱ خواهد بود که ظاهری شبیه LG Velvet خواهد داشت اما در اصل جای خالی LG V70 را پر می‌کند. گفته شده که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و از قلم Wacom پشتیبانی می‌کند. اگر سامسونگ امسال نسل جدیدی از سری گلکسی نوت را عرضه نکند، این خانواده می‌تواند بازار را در دست بگیرد و گزینه جذابی برای طرفداران قلم باشد. انتظار داریم این گوشی را در ماه مارس ۲۰۲۱ ببینیم.

در نهایت، تلفن هوشمند خوش قیمتی به نام LG Q83 در راه است که از 5G پشتیبانی می‌کند و احتمالا در نیمه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. این گوشی شاید به اندازه دو محصول دیگر ال‌جی جذاب نباشد، ولی نسل پنجم ارتباطات را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که نمی‌خواهند برای دسترسی به 5G زیاد هزینه کنند. فعلا تاریخ عرضه مشخصی برای این تلفن هوشمند اعلام نشده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ال جی تلفن هوشمند موبایل اقتصادی تلفن هوشمند رول شونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن

چری Tiggo۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، اولین حضور خود را در نمایشگاه خودرو پکن در ماه آوریل انجام داد.


تهران- ایسنا- Tiggo۹ به عنوان عضو رده بالای خانواده تیگو، به اندازه بزرگتر، عملکرد قوی‌تر و تجربه لوکس‌تر خود متکی است تا سری تیگو را به چالش بکشد و استانداردهای لوکس را مجدداً تعریف کند و برند را به ادامه مسیر صعود هدایت کند.

تیگو ۹ مفهوم طراحی مناسب خانواده را با شکل کلی پایدار و شکیل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، چرخ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع جلویی حس طراحی آن را برجسته می‌کند.

مصرف سوخت این سری تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر است. در این محصول می‌توانید ۳۰ تا ۸۰ درصد باتری را در ۲۰ دقیقه شارژ کند، و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای می‌دهد و سناریوهای استفاده از وسایل نقلیه در فضای باز را بسیار غنی می‌کند.

همچنین در آینده، تیگو ۹ به روز رسانی و ارتقای محصول ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می آورد.
در این پلتفرم، هوش و اتصال به اینترنت به عنوان مسیرهای توسعه اولیه در بخش خودرو ظاهر شده اند. چری برای انطباق سریع با این تغییر فناوری، فناوری هوشمند را به نقطه کانونی در تحقیق و توسعه خود تبدیل کرده است. چری با ادغام فناوری اتصال هوشمند پیشرفته، پلتفرم جدید T۲X را ایجاد کرده است که ترکیبی از هوش و ایمنی است.



پلتفرم T۲X فناوری با ترکیب استفاده از هوشمند پیشرو جهانی و فرآیندهای تولید خودرو، به دنبال رهبری جامع در ابعاد مختلف است. از نظر ایمنی، پلتفرم T۲X با استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مطابقت دارد و ایمنی کاربر را با استانداردهای سطح بین المللی تضمین می کند. این فناوری‌های ایمنی فعال و غیرفعال را ترکیب می‌کند و امکان مداخله ۲ ثانیه قبل برای محافظت از مسافران را فراهم می‌کند.
گفتنی است ؛ با استفاده از ۸۵ درصد از خودرو از فولاد با استحکام بالا و ۱۸ درصد از صفحات فولادی با فرم گرم، همراه با ۱۰ ایربگ ایمنی، این استاندارد ایمنی بالا معیاری را در صنعت ایجاد می کند.T۲X مجهز به چهار سیستم پیشرو در صنعت است: سیستم تعلیق، شاسی، چهار چرخ متحرک و فرمان. دارای سیستم تعلیق مغناطیسی با پاسخ میلی ثانیه و مقاومت های متغیر بدون پله است.
علاوه بر این، این پلتفرم دارای یک فرمان برقی دوگانه پینیون (DP-EPS) است که توسط BOSCH برای کنترل دقیق فرمان تنظیم شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود