Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی دوشنبه شب در جلسه بررسی وضعیت تردد شهروندان خارجی در شهرستان و تخلف برخی پیمانکاران در بکارگیری آنها افزود: برای نظارت و اعمال مقررات در رفت و آمد اتباع خارجی ، شهروندان و پیمانکاران باید همکاری کنند.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق به خصوص در روستاهای بخش مرکزی مهریز برخی رفتار غیرقانونی پیمانکاران در بکارگیری اتباع بیگانه مشاهده می شود، ادامه داد: برای انجام هرکاری اگر همکاری  مردم و صاحبان مشاغل مختلف و پیمانکاران نباشد به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهریز در باره برخی ساخت و سازهای بدون پروانه به خصوص در بخش مرکزی نیز که موجب نارضایتی مردم و تغییر کاربری مزارع و باغات شده، یادآور شد: مردم باید هرگونه تخلف در این بخش را در اسرع وقت به مسوولان و نیروی انتظامی گزارش کنند.

زارع زاده مهریزی نصب دوربین در مناطق روستایی شهرستان برای نظارت و پیگیری برخی مسایل مردم را مورد تاکید قرار داد و از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست در این مورد ، وظایف خود را بنحو مناسب انجام دهند.

شهرستان مهریز به عنوان دروازه ورودی استان یزد از سمت کرمان و دیگر استان‌های شرقی کشور، بیشترین حوادث خودروهایی که اقدام به جابه جایی اتباع بیگانه غیرمجاز می‌کنند، را شاهد است و یکی از مطالبات شهروندان مهریزی از مسوولان برخورد جدی با این معضل و اقدام مناسب برای رفع آن است.

آمارهای غیررسمی مبین سکونت بیش از یکصد هزار نفر از اتباع بیگانه در ۱۰ شهرستان استان است که ۲۰ درصد آنها در مهمان‌شهرها سکونت دارند.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.

برچسب‌ها مهریز روستائیان اتباع خارجی مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز روستائیان اتباع خارجی مشارکت های مردمی مهریز روستائیان اتباع خارجی مشارکت های مردمی اخبار کنکور اتباع بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند