Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تیمور کرمی‌مقدم مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایربا اشاره به پویش اکرام ایتام و محسنین گفت: این پویش با هدف ثبت نام ۳۰ هزار نفر حامی برای ایتام (فرزندان فاقد پدر) و محسنین (فرزندان دارای سرپرست ناتوان) تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان همدان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تعداد ایتام تحت حمایت این نهاد در شهرستان ملایر ۷۰۵ نفر و تعداد محسنین ۱۰۱۴ نفر است، بیان کرد: از ۸هزار و۴۲۳ نفر حامی در سطح شهرستان ملایر، امسال مبلغ چهار میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک نقدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به حساب فرزند معنوی آن‌ها واریز شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر یادآور شد: خوشبختانه تعداد حامیان در شهرستان ملایر، نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافته است، اما هنوز ۱۶۰ یتیم بدون حامی در شهرستان داریم.

کرمی‌مقدم  از مردم خواست علاوه بر حمایت از ایتام، در انتخاب فرزند معنوی خود نگاه ویژه‌ای نیز به محسنین داشته باشند و خاطرنشان کرد: محسنین شامل فرزندانی که پدر آن‌ها بیمار، از کار افتاده، زندانی و یا مادر مطلقه است، می‌شود و از مردم می‌خواهیم در انتخاب فرزند معنوی خود به این افراد که به علت شرایط نامساعد خانوادگی نیاز به حمایت دارند، نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

او همچنین از جذب ۳۰۰۰ حامی در دوران شیوع بیماری کرونا خبر داد و مطرح کرد: اصل حمایت در این طرح واریز کمک‌های نقدی است، اما مردم در صورت تمایل به اهدای کمک غیرنقدی، می‌توانند از همکاران ما در کمیته امداد به عنوان رابط برای اهدای کمک‌های خود به خانواده‌های تحت حمایت استفاده کنند که در این صورت آبروی افراد نیز حفظ خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر در ادامه به دو روش ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و بیان کرد: روش اول ثبت نام از طریق ورود به سایت اکرام ایتام و محسنین به نشانی Ekram.Emdad.ir و روش دوم تکمیل فرم اعلام همکاری و تحویل آن به رابط کمیته امداد است.

کرمی مقدم ر ادامه داد: پس از تکمیل ثبت نام شماره کارت بانکی یتیمی که حامی وی خواهد بود، در اختیار شما قرار می‌گیرد تا کمک‌های نقدی خود را از این طریق به حساب فرزند معنوی تان واریز کنید.

او به تشریح روش‌های واریز کمک‌های ماهیانه به حساب ایتام و محسنین پرداخت و گفت: روش‌های واریز شامل استفاده از همه دستگاه‌های عابر بانک و پرداخت کمک به صورت کارت به کارت، استفاده از تمام اپلیکیشن‌های بانکی و پرداخت کمک به صورت کارت به کارت و نیز پرداخت از طریق سایت اکرام به نشانی Ekram.Emdad.ir است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اکرام ایتام ویروس کرونا اکرام ایتام و محسنین شهرستان ملایر کمیته امداد فرزند معنوی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکرد‌ها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، افزود: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشور‌های حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین