Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس به همراه تعامل با دولت تمام تلاش خود را برای تصویب بودجه عملیاتی و عدالت محور برای سال ۱۴۰۰ به کار گرفته است.

اسماعیل حسین زهی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰، بیان کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که از سوی دولت به مجلس تقدیم شد اکنون در حال بررسی در کمیسیون های تخصصی مجلس می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس سعی می کنند در این مدت با نظرات و پیشنهادات کارشناسی و همفکری با دستگاه های مربوط، بودجه را واقعی تر و عملیاتی تر کنند.
وی در ادامه اظهار کرد: در لایحه بودجه سال آینده بخش عمده ای از درآمدها به فروش نفت تکیه کرده و بخشی دیگر وابسته به درآمدهای مالیاتی و فروش اوراق قرضه است. کمتر از ۱۱ درصد اعتبارات نیز به بخش عمرانی تخصصی یافته است.
نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: متاسفانه رشد بودجه برای همه استان ها به طور یکسانی دیده شده است در حالی که باید بودجه استان های کمتر برخوردار رشد بیشتری نسبت به استان های برخوردار داشته باشد. توجه به عدالت اجتماعی امری ضروری در بودجه است. با رشد بیشتر بودجه استان های محروم باید گامی در جهت توسعه آنها برداشته شود. مجلس در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: تصویب یا رد کلیات بودجه به نظر همه نمایندگان باز می گردد اما با تعامل بین دولت و مجلس و برگزاری جلسات کارشناسی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بودجه عملیاتی و عدالت محور برای سال ۱۴۰۰ در مجلس تصویب گردد.

برچسب ها: مجلس ، بودجه ، کمیسیون عمران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000L53

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مجلس بودجه کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.

براساس گزارش آر تی، پولیتیکو نوشت که فون در لاین در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ تیک تاک گفت که بعید نیست این اتفاق بیافتد. او خاطرنشان کرد که کمیسیون اروپا به اولین سازمانی در جهان تبدیل شده است که کارمندان آن از نصب تیک تاک بر روی تلفن‌های کاری خود منع شده اند.

پیش از این جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا لایحه‌ای را امضا کرد که توسط هر دو مجلس این کشور تصویب شد، که بخشی از آن ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی تیک تاک بود.  نمایندگان مجلس آمریکا ادعا می‌کنند این برنامه به دلیل ارتباط بایت دنس با حزب کمونیست چین (CCP) حریم خصوصی آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند.

سخنگوی تیک‌تاک در واکنش به تصویب قانون ممنوعیت تیک تاک در بیانیه‌ای اعلام کرد: مایه تاسف است که مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب می‌کند که حق آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را زیر پا گذاشته، ۷ میلیون کسب و کار آمریکایی را تخریب و پلتفرمی که سالانه ۲۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند را از بین می‌برد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟