Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@21:21:12 GMT

برملا شدن تخلفِ فرزند بایدن

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۲۳۳۵

برملا شدن تخلفِ فرزند بایدن

شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی افشا کرد که پسرِ رئیس جمهور منتخب آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰، حدود ۴۰۰ هزار دلار درآمد حاصله خود از یک شرکت اوکراینی را به سازمان مالیاتی آمریکا گزارش نداده است. ناطقان:  به نقل از اسپوتنیک، شبکه خبری فاکس نیوز روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که «هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» نامزد پیروز در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ۴۰۰ هزار دلار درآمد خود از شرکت اوکراینی فعال در حوزه انرژی موسوم به «بوریسما هلدینگز» را به سازمان امور مالیاتی آمریکا (IRS) اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





فاکس نیوز در گزارش خود با استناد به یک نامه غیررسمی که جزئیات درآمد هانتر بایدن را در بازه زمانی ۱۷-۲۰۱۳ نشان می‌دهد، ادعا کرد که پسر بایدن پس از پیوستن به هیأت مدیره شرکت بوریسما در سال ۲۰۱۴ حدود ۴۰۰ هزار دلار از درآمد حاصله خود را گزارش نداده است.

از سوی دیگر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در صدد تعیین یک مشاور حقوقی ویژه است که علاوه بر بررسی ادعاهای تقلب در انتخابات ماه نوامبر، اتهام‌های مطرح شده علیه پسر جو بایدن را نیز پیگیری نماید.

این در حالی است که چهارشنبه گذشته، هانتر بایدن اعلام کرد که دفتر دادستان آمریکا در ایالت دِلاور تحقیقات خود را در مورد امور مالیاتی وی آغاز کرده است. یک منبع آگاه نیز به شبکه خبری فاکس نیوز گفت که تحقیقات مزبور شامل معاملات ادعایی بایدن با چین نیز خواهد شد.
منبع: مهر برچسب ها: تخلف ، بایدن ، ناطقان ، امریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تخلف بایدن ناطقان امریکا فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان‌ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده‌های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم