Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:03:19 GMT

گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۱۵۵۵

گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹

روز گذشته باز هم شاهد کاهش ارتفاع شاخص کل به میزان ۳۱۶۳۲ واحد بودیم که همین امر موجب شد دوباره شاخص کل عقب گردی به کانال ۱.۴ میلیون واحدی داشته باشد. خروج پول حقیقی حدود ۲ هزار میلیارد تومان بود و ۸۰ میلیارد تومان هم به صندوق‌های ETF با درآمد ثابت وارد شد. امروز سه شنبه مورخه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۹ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه ۲۵ آذر ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از ۶۳۵ نماد حدود ۷۴ نماد (۱۲ درصد) با صف خرید و حدود ۳۹۰ نماد (۶۱ درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند.  

چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

-وزیر نفت، لغو تحریم و تأمین منابع مالی احیای چاه‌ها را شروط تحقق صادرات روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت دانست و گفت: افزایش تولید نفت حق ایران است و برای افزایش آن از کسی اجازه نمی‌گیرد.

-رضا دهقان معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفت: طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به مرحله برداشت گاز می‌رسد.

-با اعلام آرای کالج الکترال، جو بایدن به طور رسمی به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد.

-آبرامز نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران: فکر نمی‌کنم دولت بایدن همه تحریم‌ها علیه ایران را بردارد.

 

این خبر در ساعات بازار تکمیل خواهد شد، لطفا با ما همراه باشید...

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر الیگیتور فیش بورس بازار سرمایه شاخص کل بورس صف فروش صف خرید ارزش معاملات حجم معاملات لایحه بودجه 1400 روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر الیگیتور فیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

زین‌العابدین گنج‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

وی افزود: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: در این مدت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده است که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

گنج‌خانلو ادامه داد: همچنین ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی صادرات از گمرک زنجان گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحدهای صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش پیدا کند.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزنی ۴۲ درصد کاهش دارد.

کد خبر 748375

دیگر خبرها

  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد