Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:36:26 GMT

پیکر بی‌جان کوهنورد مفقودشده پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۲۴۷۶

پیکر بی‌جان کوهنورد مفقودشده پیدا شد

مهدی دونده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعد از چهار شبانه روز تلاش بی وقفه و ایجاد کمپ و شب مانی در ارتفاعات سیاه سنگ، روز گذشته پیکر بی جان کوهنورد مفقود شده و گرفتار در بهمن ارتفاعات سیاه سنگ کوه‌های بینالود پیدا شد.

فرماندار گلبهار اظهار کرد: جا دارد از زحمات طاقت فرسای پرسنل امداد و نجات هلال احمر شهرستان چناران، گروه امداد و نجات هلال احمر استان خراسان رضوی، هیئت کوهنوردی استان، هیأت کوهنوردی و افراد بومی شهر گلمکان، کلانتری ۱۲ شهر گلمکان، حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی، شهرداری و شورای اسلامی شهر گلمکان، اردوگاه شهید بهشتی گلمکان، سپاه ناحیه شهرستان چناران، امور ورزش و جوانان شهرستان و همه کسانی که در این عملیات ما را یاری کردند، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، این کوهنورد از روز جمعه در ارتفاعات سیاه سنگ مفقود شده بود.

کد خبر 5096298

منبع: مهر

کلیدواژه: کوهنوردی بینالود شهرستان گلبهار ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان محدودیت های کرونایی آلودگی هوا شهرستان کرج تبریز عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: در پی اعلام مرکز EOC استان خراسان رضوی مبنی بر مفقود شدن مردی ۴۵ ساله در ارتفاعات شهر بار، یک تیم از نجاتگران تخصصی امدادونجات کوهستان به‌موقعیت اعزام شدند.   اسماعیل شاه بیکی افزود: به دلیل وسعت منطقه، سه تیم از امدادگران خانه هلال شهر بار و تعدادی از اهالی محلی برای جستجو نیز به منطقه اعزام شدند.   به گفته او، به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، مه غلیظ و صعب‌العبور بودن مسیر، تیم‌های جستجو پس از حدود ۲۰ ساعت عملیات، موفق به نجات این شهروند شدند که به‌دلیل گم کردن مسیر و امکان نداشتن برقراری تماس، به یک دامداری پناه برده بود.    شاه بیکی اظهار داشت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و نداشتن دید کافی، تیم‌های جستجو و نجات امکان بازگشت را نداشتند که شب را در ارتفاعات شهر بار سپری کردند و با روشن شدن هوا به منطقه امن بازگشتند.

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند