Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به مسابقات جام جهانی صربستان گفت که تصمیمش مبنی بر درخواست چلنج در دیدار رده‌بندی حسین نوری با حریف اوکراینی درست بوده است. - اخبار ورزشی -

بهروز حضرتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد رقابت حسین نوری با حریف اوکراینی در کشتی رده بندی جام جهانی صربستان اظهار داشت: نوری به لحاظ بدنی خیلی به حریفش می‌چربید، اما عجله کرد و کشتی از دستش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر با همین شرایطی هم که داشت، یک پوئن، یک پوئن پیش می‌رفت، می‌توانست به مدال برنز برسد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود درخواست چلنج اشتباه از سوی او، در شکست نوری در این مسابقه نقش داشته، خاطرنشان کرد: در کشتی فرنگی وقتی مجری فن، فن پرتابی می‌زند و خودش خاک می‌شود، سرپا می‌دهند، ولی اگر این کار در ناحیه زون انجام شود، خاک ندارد و دو پوئن به مدافع فن می‌دهند. من دیدم که بعضی دوستان بعد از این کشتی گفته‌اند که مقررات را نمی‌دانم، گفتند هیچی بلد نیستم، درصورتی که این جزو مقررات است. ضمن اینکه اگر درخواست چلنج بدهی و رای برنگردد، این حتما به معنای اشتباه بودن درخواست چلنج نیست. در این مسابقات، قضاوت‌ها به شکل محسوسی به سود روس‌ها بود و نه تنها ما، بلکه خیلی از کشورها و حتی خود صربستانی‌ها هم به این موضوع اعتراض داشتند و سرمربی تیم میزبان بعد از اینکه چلنجش مورد قبول واقع نشد و کشتی‌گیرش یک -یک باخت، به خاطر اعتراضش کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

وی ادامه داد: بعد از مسابقه محمد بنا هم در این مورد پرسید و برایش توضیح دادم که چه حالتی پیش آمده است. اگر این شرایط در منطقه زون باشد، سرپا نمی‌دهند و پوئن را به کشتی‌گیر مدافع می‌دهند. نظر من این بود که ریسک در ناحیه زون به منزله فرار از فن محسوب می‌شود. باز هم می‌گویم حسین عجله کرد، چون در تمامی پوئن‌ها حمله کننده او بود. به او گفته بودم که باید بیشتر به حریفش برای فن زدن بچسبد، چون کشتی‌گیر اوکراینی، قهرمان اروپا و حریفی خوب و عنوان‌دار بود.

«فکر نمی‌کردیم چنین استقبالی از جام جهانی بشود»، مربی تیم ملی فرنگی با بیان این مطلب، تاکید کرد: مسابقات از نظر کمی و کیفی شرایط خیلی خوبی داشت. ما به این مسابقه به چشم تدارکاتی نگاه می‌کنیم، آن هم در وضعیتی که شرایط خاصی داشتیم. ابتدا به خاطر منتفی شدن جهانی، اردوها تعطیل شد، و در ادامه نیز تعطیلی بسیاری از شهرها را به خاطر اوج گیری کرونا داشتیم و بچه‌ها نتوانستند خوب تمرین کنند. کادر فنی تصمیم گرفت در اوزانی که سهمیه نگرفتیم کشتی‌گیر اعزام کند. از جام جهانی به عنوان یک فرصت محک زدن بچه‌ها استفاده کردیم، چون شاید به خاطر کرونا، میدان دیگری قبل از مسابقات گزینشی نداشته باشیم.

سوریان: قضاوت داور ایرانی در کشتی روس و ارمنستان درست بود/ ساروی خوب کشتی گرفت

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی

رئیس کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی از انصراف احتمالی عربستان از میزبانی مسابقات رده سنی پایه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این اتحادیه جهانی کشتی، ریاض عربستان را به عنوان میزبان مسابقات کشتی زیر 15 سال و زیر 20 سال قهرمانی آسیا (نونهالان و جوانان) معرفی کرده بود.

رقابت‌هایی که 16 تا 24 جولای (26 تیر تا 3 مرداد) قرار بود برگزار شود اما سعید یوسفی می‌گوید احتمالا آنها از برگزاری این رقابت‌ها انصراف خواهند داد.

رئیس روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: این‌طور که از شواهد برمی‌آید میزبان مسابقات دو رده سنی نونهالان و جوانان تغییر خواهد کرد، البته هنوز اتحادیه جهانی درباره گزینه احتمالی صحبتی نداشته، ما شنیده می‌شود عربستان به خاطر مسائل داخلی خودش، از برگزاری مسابقات منصرف شده است.

رقابت‌های قهرمانی آسیا در این دو رده سنی آزاد و فرنگی پیش از المپیک برگزار می‌شود اما پیکارهای جهانی، شهریور ماه و بعد از برگزاری المپیک به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی