Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:21:20 GMT

عملکرد شهرداری‌ها در جزیره قشم قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۲۸۷۸

عملکرد شهرداری‌ها در جزیره قشم قابل قبول است

صفر صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مناطق آزاد کشور معمولا سرمایه گذاران به جای تعامل با شهرداری‌ها به سمت سازمان منطقه آزاد رفته و این امر جذب سرمایه گذار در شهرداری‌های کوچک را مشکل‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: امکانات و خدمات به خصوص واگذاری زمین در مناطق آزاد جاذبه بیشتری برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری تصریح کرد: شهرداری شهرهای کوچک به درآمدهای دولتی وابسته هستند و باید به سوی کسب درآمد پایدار بروند که با جذب سرمایه گذار و همراهی مردم این امر امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: در جزیره قشم به دلیل حضور گردشگران و برخورداری از نعمت دریا، جذب سرمایه گذاری خصوصی می‌تواند باعث ایجاد درآمدی پایدار برای شهرداری شود و منطقه آزاد قشم نیز در این امر کمک می‌کند.

صادقی گفت: جذابیت‌های گردشگری و درآمدزایی با تعامل منطقه آزاد قشم می‌تواند برای جوانان اشتغال‌زایی به همراه داشته باشد و توسعه، عمران و خدمات شهری را بهبود بخشد.   

وی بیان کرد: چابک سازی شهرداری‌ها باعث عملکرد بهتر و کاهش هزینه‌ها می‌شود که این امر ایجاد زیرساخت‌های توسعه و اجرای طرحهای عمومی را به دنبال دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گفت: مشکل دیگر در شهرداری‌ها جذب نیروهای ناکارآمد و تعدد کارمندان است که باعث می‌شود کمک‌های دولتی برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری صرف شود.

وی ادامه داد: کاهش تعداد کارمندان و استفاده از نیروی خبره باعث پیشرفت امور در شهرداری‌ها شده و علاوه بر رضایت شهروندان، وظایف عمرانی، خدماتی، رفاهی و مدیریت منابع شهرداری را در پی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: هم اکنون حذف نیروهای مازاد باعث بروز مشکلات اجتماعی می‌شود و باید به تدریج با بازنشستگی نیروهای قدیمی، بر جذب شهرداری‌ها نظارت بیشتری اعمال شود.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان اختصاصی ایرنا قشم سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان اختصاصی ایرنا قشم سرمایه گذاری استانداری هرمزگان اختصاصی ایرنا قشم سرمایه گذاری اخبار کنکور شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

بیشتر بخوانید؛ هوای تهران در شرایط قابل قبول

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۱ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229373 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول / باران در راه تهران
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • هوای تهران پاک است
  • تنفس هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • هوای پایتخت در آستانه پاکی قرار گرفت