Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورایاران منطقه ۱۵ در جلسه امروز شورای شهر تهران به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار کمک شورا برای حل آن شدند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورایاری منطقه ۱۵ صبح امروز مهمان اعضای شورای شهر در صحن علنی بودند و حسین زاده رابط شورایاران منطقه ۱۵ با اشاره به ظرفیتها وپتانسیل های گردشگری این منطقه گفت: یکی از مهمترین تفرجگاه های منطقه ۱۵ مسگرآباد است که در روزهایی که هوای تهران آلوده است، به دلیل حجم بالای درختان آلایندگی این محدوده صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سالهای اخیر اعضای شورای شهر بازدیدهای زیادی از این تفرجگاه داشتند اما به دلیل کمبود اعتبارات هنوز نتوانستیم جایگاه اصلی مسگر آباد را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان این که مسگرآباد می تواند قطب گردشگری جنوب تهران شود، اظهار کرد: این روزها پروژه ری فورت با کمک بخش خصوصی در حال انجام است اما متاسفانه سنگ اندازیهای مختلفی را شاهد هستیم که امیدوارم با ورود شورای شهر این مسئله حل و فصل شود.

وی با اشاره به جاذبه گردشگری زندان هارون الرشید در کوه های مسگرآباد گفت: این زندان که به زندان خان هم معروف است ۱۸۰۰ سال قدمت دارد و به دوره سلجوقی بازمی گردد و با این که جاذبه گردشگری خوبی است اما مورد غفلت واقع شده است.

وی در ادامه به رها شدن پارک آبی آزادگان اشاره کرد و گفت: این روزها پارک آبی آزادگان حال و روز خوبی ندارد و یادمان باشد که این ده هکتار پارک توسط رئیس جمهور وقت افتتاح شده اما بعد از دو سال به انباری برای سازمان ورزش بدل شد و تاکنون هم اقدامات موثری برای راه اندازی مجدد آن انجام داده نشده است.

وی به لزوم انتقال گرمخانه خاوران اشاره کرد و افزود: متاسفانه گرمخانه خاوران که روزانه بیش از هزار نفر را در خودجای می دهد در داخل بافت مسکونی قرار گرفته و تنها پروژه ای است که همه مسوولان بر انتقال آن تاکید دارند و حتی یک زمین ۵ هزار متری در شریف آباد به سازمان خدمات اجتماعی داده ایم اما کاربری دیگری پیدا کرد و از اعضای شورا می خواهم که در مورد لزوم جابجایی این گرمخانه به ما کمک کند.

حسین زاده با اشاره به معضل ضایعات فروشان در میدان شوش گفت: پیشنهاد می شود که به صنوف غیر مزاحم بسته های تشویقی بدهید تا به جای ضایعات فروشان به میدان شوش بیایند و گاراژها که از معتادان و اوباش را پر شده را ساماندهی کنند.

رابط شورایاری منطقه ۱۵ همچنین از نبود کلانتری در محله اتابک انتقاد و اظهارکرد: البته با همکاری شهرداری و شورایاری یک زمین ۱۱۰۰ متری برای ساخت کلانتری به پلیس دادیم اما تاکنون هیچ اقدامی برای ساخت کلانتری انجام نشده است و با آرام معاون استاندار در این زمینه هم صحبت کردیم چرا که پلیس توقع دارد شهرداری کلانتری را هم بسازد.

وی در پایان با تاکید بر این که در منطقه ۱۵، ۱۱۸ پروژه محلی تعریف شده گفت: اما به دلیل مشکل نقدیندگی، بسیاری از این پروژه ها اجرا نشده است و این در حالی است که ما توقع داریم اعضای شورای شهر به قول و وعده های خود در مورد پروژه های کوچک مقیاس محلی عمل کرده و مشکلاتی که در راه اجرای این پروژه ها است را رفع کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران گرمخانه پارک آبی آزادگان اعضای شورای شورای شهر منطقه ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز

شهردار تبریز امروز در بازدید از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز گفت: در این باغ موزه هم فناوری‌های روز هویت‌ها و هم موضوع‌های روز بین المللی دست به دست هم داده اند تا این فرهنگ عمیق و وسیع به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود که قسمت‌های عمده پروژه باغ موزه دفاع مقدس در حوزه زیرساختی و محتوایی انجام گرفته و برای بازدید عموم مردم آماده است.

هوشیار افزود: این باغ موزه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و در برخی زمینه‌ها نه تنها در تبریز بلکه در جهان نیز برای اولین بار این کار‌های هنری انجام گرفته است در نتیجه باید معرفی این پروژه عظیم را در آذربایجان  ایران و حتی در صحنه بین المللی آغاز کنیم و با توجه به آمار بالای تبریز در زمینه گردشگری شاهد بازدید‌های ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار نفری از این باغ موزه در آینده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران