Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی تأکید کرد که وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی در منطقه کاملاً سست و متزلزل است.

بر اساس این گزارش، وی افزود: پناه بردن رژیم صهیونیستی به عادی سازی روابط با کشورهای عربی آن هم از طریق حمایت های آمریکایِ تروریست، نشان از آن دارد که صهیونیستها در وضعیت شکننده ای به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: بر اساس آنچه که گفته شد، عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و اعراب نشان دهنده ضعف تل آویو است و نه قدرت آن. صهیونیستها همواره تلاش کرده اند از طریق ابزارهای رسانه ای خود را ابرقدرت نظامی و اقتصادی جلوه دهند؛ اتفاقی که هرگز رخ نداده است.

حزام الاسد در ادامه تأکید کرد که در حال حاضر هیچ گزینه ای جز گزینه مقاومت نمی تواند در برابر رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا کارایی داشته باشد. وی یادآور شد که گزینه مقاومت پیشتر هم کارآمد بودن خود را ثابت کرده است.

این عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله در ادامه تصریح کرد که صهیونیست ها هم اکنون از رویارویی با جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای عضو محور مقاومت عاجز هستند، زیرا وضعیتی شکننده و متزلزل دارند.

کد خبر 5096318 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: انصارالله یمن رژیم صهیونیستی ایران حزام الاسد جنگ 2015 یمن ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل مغرب فلسطین جو بایدن روسیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه عربستان سعودی سوریه داعش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که این جنبش خواهان توافقی است که پایان جنگ و تجاوزات رژیم صهیونیستی را تضمین کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که این جنبش خواهان دستیابی به یک توافق جامع است که به تجاوزگری پایان دهد و عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از نوار غزه را تضمین و یک توافق جدی برای مبادله اسیران محقق کند.

هنیه افزود: ما هیئت خود را با مواضع مثبت با تکیه بر این نکته با اهمیت که اولویت ما توقف جنگ علیه مردم است و یک موضع اساسی است، به قاهره فرستادیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس  ادامه داد: مفهوم توافق چیست اگر آتش بس اولین نتیجه آن نباشد.

هنیه در ادامه گفت که جهان گروگان یک حکومت افراطی شده است و سران آن می خواهند برای ادامه تجاوزات و گسترش دایره درگیری‌ها، توجیهات دائمی اختراع کند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت، آمریکا که به تجاوزات اشغالگران سرپوش گذاشته است، باید به جای تهیه سلاح های مخرب و نابودکننده به اشغالگران جلوی آن‌ها را بگیرد.

در سایه حواشی متعدد مربوط به مذاکرات قاهره درباره توافق آتش بس در غزه، رسانه‌های عبری گزارش دادند که حماس اصرار دارد که پایان جنگ در توافقنامه به شکل مکتوب نوشته شود و تنها به تضمین‌ها قانع نیست.

یک منبع مصری آگاه درباره دور جدید مذاکرات که در قاهره برای بحث درباره تبادل اسرا و پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد اعلام کرد که اکنون توپ در زمین اسرائیل است و حماس خواستار شفاف سازی برخی بندهای ذکر شده در پیشنهاد توافق می‌باشد که اخیراً به این جنبش تحویل داده شد.

حمد عبدالهادی، نماینده جنبش حماس در لبنان اعلام کرد: نرمش حماس در مذاکرات غیرمستقیم درباره آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا هرگز به‌معنای عقب‌نشینی این جنبش از چهار شرط اصلی خود که قبلاً اعلام کرده بود نیست؛ یعنی توقف کامل جنگ، خروج کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه، بازگشت آوارگان غزه به مناطق خود و بازسازی این منطقه و ارسال کمک‌های مستمر و کافی به آن.

منابع عبری: حماس تاکید دارد پایان جنگ در توافق نوشته شودمقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم