Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌قاسم حسین زاده، رابط هیأت رئیسه شورایاری منطقه 15 در صحن امروز شورای شهر درباره مشکلات این منطقه اظهارداشت: گرمخانه خاوران در منطقه 15 در برخی محلات پیرامونی آن سبب بروز آسیب هایی شده که خواستاررسیدگی به وضعیت آن هستیم.

وی افزود: همچنین عدم ارائه سندهای مشاعی به محله اتابک توسط سازمان نوسازی شهرداری تهران، ضایعات فروشان شوش، احداث پل غیر هم سطح در تقاطع اتوبان بسیج و محلاتی،کارخانه سیمان، عدم توازن بخشایش فضای سبز در منطقه 15 ،کمبود پارکینگ در بافت فرسوده از مشکلات عمده این منطقه است

این شورایار منطقه 15 تهران گفت: منطقه 15 دارای 20 محله و 7 ناحیه است و این منطقه با مساحت 35 هکتار جمعیتی حدود 700 هزار نفر را در خود جای داده و 105 مسجد، 26 کتابخانه، 3 بیمارستان و 2 دانشگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در محله افسریه جنوبی با  ترافیک اتوبان افسریه، در محله شهید بروجردی با عدم صدور سند مالکیت منازل مسکونی و بلاتکلیفی طرح تفصیلی، در کیانشهرجنوبی با  بازپیرایی جنگل های محله کیانشهر و در کیانشهر شمالی نیز معبر سازی جنگل های حدفاصل شهرک شاهد و شهرک کوی آزادگان، در محله مسعودیه با نیمه تمام ماندن اتوبان شوشتری و در خاورشهر نیز با توقف و تردد کامیون و تریلی در سطح محله مواجه هستیم.

این شورایار منطقه 15 تهران از اعضای شورای شهر خواست هرچه سریع تر نسبت به مشکلات محلات این منطقه با همگاری شهرداری اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا حسین زاده شورایاری منطقه 15 منطقه 15

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

 

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت 5 بامداد محل  به  نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است