Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا در بخش دختران از صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا در بخش انفرادی دختران از صبح امروز با رقابت 37 دانشجو به صورت آنلاین آغاز شد.

شادی پریدر سرمربی تیم ملی شطرنج دانشجویان شد

این مسابقات در 9 دور به روش سوئیسی برگزار خواهد شد که چهار دانشجوی کشورمان وصال حامدی‌نیا، نیکی نادرنیا، کیانا عرب و کیمیا قاضی‌الشریف با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دختران دو استاد بزرگ بانوان، 7 استاد بین المللی بانوان، 2 استاد فیده، 6 استاد فیده بانوان، یک کاندیدای استادی و دو کاندیدای استادی بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند.

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از 24 آذر تا 9 دی ماه با همکاری فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج شطرنج دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقات جام ملت‌های زیر ۱۷ سال دختران آسیا ۲۰۲۴ – اندونزی در حالی ۱۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در بالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مهسا قربانی از ایران به عنوان داور برای قضاوت در این رقابت‌ها انتخاب شده است.

کد خبر 6091962

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند