Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره پرتغالی، از علاقه‌اش به ورزش های رزمی صحبت کرد.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس عنوان کرد که ترجیحش دیدن ورزش‌های رزمی مثل بوکس و UFC در تلویزیون است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، کریستیانو رونالدو در طول دوران بازیگری، رکوردها و قهرمانی‌های زیادی را در فوتبال به نام خودش ثبت کرده است اما هنگام تماشای تلویزیون، او ترجیح می‌دهد ورزش‌های رزمی را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این مورد گفت:

فوتبال، ورزش مورد علاقه من است اما ترجیح می دهم که ورزش های دیگر را در تلویزیون ببینم. بین تماشای فوتبال و بوکس یا UFC، من بوکس و UFC را انتخاب می‌کنم. وقتی در منچستر یونایتد بودم، مربی با من بوکس تمرین می‌کرد. به نظرم تمرینات بوکس، برای فوتبال هم خوب است؛ زیرا هوش و حواس شما را به کار می اندازد و دائم در حال حرکت هستید. 

او ادامه داد:

وقتی به 33 سالگی می رسید، ابتدا به پاهای خود فکر می کنید. من می خواهم در ورزش و فوتبال بمانم. مردم مرا می بینند و می گویند که کریستیانو فوق العاده است اما سرعتش کمتر شده است. من این را نمی خواهم. شما می توانید شرایط بدن خود را تغییر دهید اما این چیز مهمی نیست. مهمترین چیز نحوه فکر، انگیزه و تجربه شما است که فکر کنم این پیچیده است. با ورزش، شما به بلوغ می رسید. راجر فدرر را در تنیس ببینید؛ او 37 یا 38 سالش است اما هنوز هم در اوج است. از این نوع مثال ها در بوکس هم هست.

همچنین بخوانید:

بهترین تیم تاریخ فوتبال به انتخاب فرانس فوتبال

ده اتفاق مهم دنیای فوتبال در هفته ای که گذشت (7 دسامبر تا 13 دسامبر 2020)

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی از فرانس فوتبال قدردانی کرد / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

منبع: خبرآنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم