Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@05:34:38 GMT

افزایش ۸۸ درصدی کمک حامیان نیکوکار یزدی به ایتام

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۴۱۷۶

افزایش ۸۸ درصدی کمک حامیان نیکوکار یزدی به ایتام

ایسنا/یزد معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: حامیان نیکوکار استان یزد با کمک ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد افزایش ۸۸ درصدی کمک‌ها در هشت‌ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین رقم زدند.

«غلامرضا مشعل چی» با بیان این که طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های موفق این نهاد برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان نیازمند است، افزود: باوجود شیوع گسترده ویروس کرونا در استان، خوشبختانه شاهد رشد کمک‌های مردمی به نیازمندان به‌ویژه ایتام و کودکان نیازمند بودیم که این امر نشان‌دهنده حس نوع‌دوستی و احساس مسئولیت مردم متدین استان یزد در انجام امور خیر و کمک به افراد بی‌بضاعت و نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم‌اکنون چهار هزار و ۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان از حمایت ۲۶ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

این مسئول با بیان این که مردم خداجوی استان می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند، تصریح کرد: نیکوکاران یزدی می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد برای مشارکت در این طرح‌ها، از طریق در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های در نظر گرفته‌شده است.

مشعل‌چی در پایان نیز ابراز امیدواری کرد با اجرای پویش ایران مهربان با چشم‌انداز این‌که در بهار ۱۴۰۰، جشن باشکوهی با نام «ایران مهربان» برگزار شود به‌طوری‌که با مشارکت تمامی اقشار جامعه ازجمله ادارات و سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی، اصناف، بانک‌ها و شرکت‌ها و نهایت بهره‌مندی از این ظرفیت ملی و عظیم رسماً اعلام شود که «هیچ یتیمی بدون سرپرست و حامی وجود ندارد و سرانه دریافتی فرزندان مشمول به ۷۰۰ هزار تومان ارتقاء یافته است».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد يزد نيكوكاري ايتام طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک‌های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی افزود: از مجموع خانواده‌های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: به منظور کاهش فشار‌های ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده‌های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می‌شود که اجرای آن طبق بخشنامه‌های مربوطه است.

خدابنده لو گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند