Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل زاده از توزیع ۱۶تبلت بین دانش آموزان روستای قراخیل خبر داد و گفت: باتوجه به شیوع کرونا و دسترسی نداشتن برخی از دانش آموزان به امکانات آموزشی خادمیاران رضوی قائمشهر دانش آموزان محروم را شناسایی و با کمک خیرین برای آنها تبلت تهیه می کنند.

«صادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) در کانون های محلی و موضوعی شهرستان قائمشهر، گفت: این خادمیاران افتخاری حضرت ثامن الحجج(ع) در عرصه های مختلف به صورت خودجوش درحا رفع محرومیت و دغدغه محرومین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکانون های خدمت رضوی شهرستان قائمشهر افزود: خادمیاران رضوی در بحث تامین جهزیه، تهیه و توزیع سبد کالا،تهیه لوازم التحریر، تهیه و توزیع لوازم بهداشتی، احداث مسکن محرومین، تامین دارو و درمان بیماران و...  کاملا بدون دریافت هیچ گونه کمک دولتی و تنها با توکل به خداوند متعال و پیروی از سیره عملی امام رضا(ع) به نیازمندان کمک می کنند.

 

وی با بیان اینکه در پی شیوع کرونا و تعطیلی مدارس تامین گوشی هوشمند یکی از اصلی ترین دغدغه های خانواده های دانش آموزان شد، خاطرنشان کرد: تهیه گوشی برای تعدادی از دانش آموزان نیازمند در دستور کار خادمیاران افتخاری امام مهربانی ها قرار گرفت که با حمایت خیرین و مردم نوع دوست تاکنون تعدادی گوشی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

 

فاضل زاده  یادآورشد: به همت کانون محله ای خدمت رضوی شهدای قراخیل شهرستان قائم شهر  تعداد ۱۶ تبلت تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد تا به جهت حاضر  نشدن در شبکه شاد از تحصیل بازنمانند.

 

وی گفت: همچنین ۱۶ سبد کالای معیشتی شامل گوشت ، ماکارونی ، حبوبات و ... به همراه لوازم التحریر تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

دبیرکانون های خدمت رضوی قائمشهر اذعان کرد: ارزش ریالی کمک های مومنانه خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی شهدای قراخیل شهرستان قائم شهر  ۴۴۸ میلیون ریال بوده است.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانش آموزان فاقد تبلت خرید تبلت خادمیاران رضوی توزیع سبد کالا کرونا دانش آموزان خدمت رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر

همزمان با هفته مشاغل نمایشگاهی در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی افتتا‌ح شد. در این نمایشگاه هنرهای دانش آموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با انواع مشاغل فنی و کار و دانش در جهت انتخاب رشته صحیح برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده  - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند