Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن و مرد جوان که سارقان پراید قرمز رنگ بودند با شلیک گلوله پلیس به لاستیک خودروی سرقتی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمود مالمیر رییس کلانتری 150 تهرانسر به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 9 شامگاه 18 آذر امسال ماموران گشت کلانتری 150 تهرانسر در بلوار یاس در حال گشت زنی بودند که به خودروی پراید قرمز رنگی که زوج جوانی سوار بر آن بودند مشکوک شدند و در بررسی شماره پلاک خودرو مشخص شد این خودرو چند روز قبل به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زوج جوان تحت نظر قرار گرفتند که در این مرحله مرد جوان برای سرقت از خودرو پراید قرمز رنگ پیاده شد و قصد سرقت لوازم داخل خودرو دیگری را داشت که با مشاهده ماموران به سرعت سوار بر خودرو شده و پا به فرار گذاشتند.

تیراندازی به پراید قرمز رنگ در تهرانسر

این مقام انتظامی ادامه داد: تعقیب و گریز پلیسی در این مرحله آغاز شد و ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیرهوایی کردند اما سارقان قصدتسلیم شدند نداشته و به فرار خود ادامه دادند که در انتهای مسکن ویژه 2 تیر به سمت خودرو پراید قرمز شلیک شد و به گلگیر و لاستیک عقب خودرو اصابت کرد و پراید قرمز رنگ متوقف شد.

سرهنگ مالمیر گفت: سارق 35 ساله قصد فرار با پای پیاده را داشت که ماموران موفق به دستگیری مرد جوان و زن 24 ساله شدند و در بازرسی از خودروی پراید قرمز یک جفت ضبط و باند، یک دیلم برای خم کردن در خودروها به دست آمد.

رییس کلانتری 150 تهرانسر ادامه داد: در بررسی شماره پلاک خودروی پراید سرقتی مشخص شد این خودرو 2 روز قبل در منطقه شهریار به سرقت رفته است.

وی افزود: تحقیقات از این 2 سارق ادامه داشت که اهالی منطقه در مسکن ویژه با ارائه فیلم دوربین های مداربسته تصاویر زن جوان که در حالی سرقت بود به دست آمد و همین کافی بود این زن و مرد جوان به سرقت هایشان اعتراف کنند.

بنا بر این گزارش ،متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت شلیک اخبار حوادث زن و مرد فرار جوان پراید تهرانسر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس دریاچه چیتگر تمساح کرونا ایران قتل فیلم سردار سلیمانی قاتل بازیگر سینما و تلویزیون مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید