Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@14:28:34 GMT

رونمایی از ۸۰ عنوان کتاب دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۴۷۶۱

آئین رونمایی از ۸۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسناد دفاع مقدس با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آیین رونمایی از ۸۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس همزمان با «روز پژوهش» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس و «اشرف بروجردی» رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ۸۰ عنوان کتاب با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس عموم قرار گرفته است. برخی از این کتاب‌ها حاصل بیش از پنج هزار ساعت مصاحبه شفاهی با فرماندهان و یادگاران جنگ است که همزمان با «روز پژوهش» رونمایی شد.

سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس تاکنون حدود ۵ هزار و ۷۱۸ ساعت مصاحبه را با ایثارگران انجام داده و ۱۵۰ عنوان کتاب آماده شده است که علاوه بر ۸۰ عنوان کتابی که امروز رونمایی شد، ۷۰ عنوان کتاب دیگر نیز در سوم خرداد ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد.

همچنین سازمان اسناد دفاع مقدس تاکنون ۲۵ میلیون سند دفاع مقدس را جمع آوری کرده است و در اختیار دارد و این اسناد نیز در قالب کتاب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

در سال جاری ۱۳ عنوان از کتب اسنادی نیز آماده شده است. برچسب ها: دفاع مقدس ، رونمایی ، کتاب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دفاع مقدس رونمایی کتاب ۸۰ عنوان کتاب سازمان اسناد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد