Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان روز سه شنبه پس از بازدید از شهرک صنعتی هرند از شرکت نگین بافت، کارخانه تولید آرد، شرکت بافت کبیر جزه و شرکت بیسکوییت آوند بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

عباس رضایی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی هرند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی هرند وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سال جهش تولید، یادآور شد: در راستای جهش تولید وظیفه قانونی و تکلیف سازمانی ما ایجاب می‌کند که به هر طریق ممکن گام برداریم.

رضایی ادامه داد: توسعه و سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی و صنعتی با توجه به شرایط هر منطقه از جمله نیروی کار و مساله آب یکی از سیاست‌های اصلی و ضروری است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در این دیدار تولیدکنندگان شهرک صنعتی هرند مشکلات خود را بیان کردند، افزود: برخی از واحدهای تولیدی متقاضی زمین بیشتر برای توسعه هستند اما در راستای توسعه باید مساله آب و نیروی انسانی باید مدنظر باشد.

وی ادامه داد: در صورتی که تمامی مسائل حل و فصل و سرمایه گذار واقعی پیدا شود باید در راستای واگذاری زمین بیشتر به واحدهای تولیدی اقدام کنیم.

رضایی اظهارداشت: اگر برخی از واحدها به دنبال گرفتن زمین بدون ایجاد واحد تولیدی باشند عقلانی نیست از این رو ظرف ۱۰ روز آینده کمیته‌ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرک‌های صنعتی و فرمانداری تشکیل و همه موارد احصا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر فردی قصد ایجاد واحد تولیدی را داشته باشد زمین واگذار می‌کنیم تا بین کسی که قصد سوء استفاده دارد و آنکه به دنبال ایجاد کار مفید است تفاوت قائل شود.

تولید روزانه ۵۰ تن بیسکویت در کارخانه آوند 

مدیرعامل نگین عسل هرند(بیسکوییت آوند) گفت: سالانه ۲۰ هزار تن ظرفیت کل کارخانه بیسکویت آوند بوده همچنین روزانه ۵۰ تن بیسکویت در این کارخانه تولید می‌شود.

محمدرضا واعظ شوشتری افزود: انواع بیسکویت‌های پتی بور، کاکائو، میوه‌ای و کوکی‌های شکلاتی (با ظرفیت سالانه چهار هزار تن) در این کارخانه تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه بازار فروش مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: تاکنون در زمینه بازار صادرات موفق بودیم و به کشورهای عراق، افغانستان، استرالیا و کانادا محصول صادر می‌کنیم.

مدیرعامل کارخانه نگین عسل هرند(بیسکویت آوند) خاطرنشان کرد: برای بازارهای صادراتی تلاش‌های فراوانی صورت گرفته و در نمایشگاه‌های متعددی شرکت کردیم همچنین بر روی بازار آفریقا کار کردیم.

به گفته وی یکی از اقدامات توسعه‌ای ما این بود که تمام محصولات غذایی مانند کیک را تکمیل کنیم همچنین ۳۵۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند.

سالانه پنج میلیون البسه تولید می‌شود

مدیرعامل شرکت بافت کبیر جزه گفت: از صفر تا صد تولید لباس در شرکت بافت کبیر جزه صورت می‌گیرد که به کیفی سازی و صادرات محصولات توجه ویژه‌ای شده است.

کبیری بیان کرد: سالانه پنج میلیون البسه تولید می‌شود و طرح توسعه این شرکت در دست اجراست.

ناظمی هرندی مدیرعامل کارخانه تولید آرد هرند با بیان اینکه سالانه حدود ۹۰ هزار تن گندم مورد نیاز این کارخانه است، اضافه کرد: ماهانه هفت هزار تن گندم مورد نیاز این کارخانه است. ‌

وی گفت: ظرفیت تولید کارخانه آرد هرند ۱۲ هزار تن و ظرفیت فعلی آن حدود هشت هزار تن است.

هرند مرکز بخش جلگه شهرستان اصفهان در ۱۰۰ کیلومتری شرق این کلانشهر قرار دارد.

اصفهان با بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی، از صنعتی‌ترین استان‌های کشور بشمار می‌رود.

برچسب‌ها شهرک صنعتی اصفهان هرند  عباس رضایی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرک صنعتی اصفهان هرند عباس رضایی شهرک صنعتی اصفهان هرند عباس رضایی اخبار کنکور واحدهای تولیدی کارخانه تولید تولید می شود هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود