Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:38:49 GMT

تخفیف ۳۰ درصدی مراکز معاینه فنی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۴۸۱۱

تخفیف ۳۰ درصدی مراکز معاینه فنی در خوزستان

 غلامعباس بهرامی نیا یکشنبه با اشاره به آغاز هفته حمل‌ونقل با بیان اینکه  این اقدام روز چهارشنبه  ۲۶ آذر با آغاز هفته حمل و نقل به مدت یک روز انجام می شود، افزود: مراکز معاینه فنی ایمن سازان و شهید معقولی در اهواز، فجر در بندر امام خمینی(ره)، شهید جوانی در بهبهان، بهمن در شوشتر، جعفری در رامهرمز و نوروزی در ایذه ارائه دهنده خدمات با تخفیف ۳۰ درصدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۶ آذرماه، به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور، و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه، با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران زمین، به عنوان «روز حمل و نقل» انتخاب شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل مسافری خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل مسافری خوزستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل مسافری خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه

صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده با آغاز برداشت گندم از مناطق گرمسیری خرید تضمینی این محصول از طریق مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی آغاز شد و تاکنون ۷۲ تن گندم از کشاورزان شهرستان قصرشیرین خریداری شده است.

صفایی افزود: هر ساله شبکه تعاونی‌های روستایی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خود نسبت به خرید تضمینی گندم بصورت مباشرتی اقدام می‌کند.

مدیر تعاون روستایی استان گفت: همزمان با خرید گندم، ۵۳ تن کلزا نیز از کشاورزان خریداری شده است.

صفایی اظهار داشت: همه مراکز خرید نسبت به تجهیز، اخذ استاندارد باسکول‌ها و تعمیرات مورد نیاز اقدام کرده اند و در دورترین نقاط استان نیز تجهیز و آماده سازی شده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز